شاخصه اصلی پیشرفت و توسعه در تمام دنیا پژوهش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  معاونت پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در مراسم تجلیل از مدیران مدارس پژوهش محور و پژوهشگران آمل با بیان اینکه شاخصه اصلی توسعه در تمام دنیا پژوهش است و اگر پژوهش باشد پیشرفت و توسعه معنا پیدا می کند گفت: پژوهش در زیر سقف و یا درون اتاق مدیران و در کلاس درس شکل نمی گیرد که خوشبختانه در 7 شهر مازندران 11 مدرسه پژوهش محور وجود دارد که پژوهش واقعی باید از مدیران مدارس شکل گیرد.

محمدقنبری با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد معلمان علاقمند به پژوهش هستند که در سامانه اطلاعات پژوهش سازمان مدیریت کشور پارسال 610 نفر از معلمان ثبت نام کردند افزود: این رقم امسال به 1100 نفر رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه پژوهشگران طرح هایی که دارند عناصر اجرایی تبدیل به کار بخشی کنند گفت: مدیر اجرایی سرمایه ای کلان را به کاربخشی تبدیل کنند که در تفکر اعتقادی دین اسلام تاکید شد یک ساعت تفکر برابر با 70 سال عبادت می باشد.

حمید محمدنسب با تاکید بر اینکه نهاد آموزش و پرورش آمل توانست رتبه اول پژوهش‌ محوری استان را کسب کند، افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه به برنامه سند تحول بنیادی و پژوهش ‌محوری به‌ طور آزمایشی این طرح در مدارس شهرستان در دستور کار و در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه امسال در این عرصه حدود 456 مقالات علمی و آی اس آی از سوی فرهنگیان شهرستان ارائه شده است، افزود: معلولان دانش‌آموز این بخش نیز توانستند در این امر ورود یابند که با هماهنگی آموزش و پرورش مورد تجلیل واقع می‌شوند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: پژوهش ، شاخصه ، اصلی ، پیشرفت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.