رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: 23 هزار دانش آموز و 850 مربی استان در این سازمان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز ،ناصر مقدم، در آیین آغاز فعالیت های پیش آهنگان این سازمان در تالار شهید بهشتی مراغه اظهار کرد: مهمترین اولویت سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان و انتقال هنجارها و ارزش های اجتماعی به آنان است.

وی اظهار کرد: یادگیری قواعد زندگی و هنجارهای اجتماعی از دل و بطن همین گروه های اجتماعی خارج می شود و جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگری به این آموزش ها نیازمند است.

رییس سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی یادآور شد: بازده زمانی این گروه از نیمه دوم آبان شروع و تا 21 اردیبهشت سال آینده سال روز تاسیس سازمان دانش آموزی ادامه می یابد.

مقدم ادامه داد: مهمترین بستر انتقال هنجارها و ارزش های اجتماعی در زمان کنونی، سازمان دانش آموزی است و اگر خود مربیان برخوردار از توانمندی نباشند، نخواهند توانست دانش آموزان را تربیت کنند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: این تشکیلات دانش آموزی مناسب ترین راه برای تربیت نیروهای توانمند و پویاست.

جلیل اسلامی با اشاره به اهداف تشکیل این گروه، افزود: زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی جهت کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی، توانمند کردن اعضا برای باهم زیستن و بهتر زندگی کردن در جامعه و استفاده مفید از اوقات فراغت از جمله اهداف تشکیل گروه پیش آهنگان دانش آموزی است.
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
منم فرهنگیم خدا وکیلی سازمان دانش آموزی چکار می کنه . برون دادش توی اموزش و پرورش چیه غیر از اینه که یک نون دونی شده برا بعضیا تو وزارت خونه