مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از کاهش نرخ سود بانکی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون واحدهای دامداری و مرغداری خبر داد.

کاهش نرخ سود بانکی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون واحدهای دامداری و مرغداریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ باغبان حقی ضمن اعلام این خبر افزود: نرخ سود تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون واحدهای دامداری و مرغداری از 21 درصد به 18 درصد تقلیل یافت.

وی گفت: عدم وجود محدودیت برای معرفی متقاضیان تسهیلات بانکی از محل خط اعتباری مکانیزاسیون واحدهای دامداری و مرغداری به منظور خرید تجهیزات و ماشین آلات مورد تائید مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده در این راستا می باشد.

حقی، ادامه داد: فهرست ماشین آلات و تجهیزات دام و طیور مشمول بهره مندی از اعتبارات و تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی سال 1394 در سایت اینترنتی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی جهت آگاهی و بهره برداری لازم درج شده و بهره برداران در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانند لیست ماشین آلات و تجهیزات موصوف را از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اخذ نمایند.

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با توجه به جلب موافقت رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی امکان استفاده از تسهیلات مذکور برای خرید دستگاه های شیردوشی ثابت برای دامداران فراهم شده است.

لازم به ذکر است دوره باز پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون 5 ساله و 7 ساله می باشد. 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.