رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: عضو کارگروه داستان نویسی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی رتبه سوم هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی را از آن خود کرد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛میلانی گفت: در مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی در دو بخش دانش پژوهان و فناوران و دانش آموزی، محمد اکبری جوان تبریزی و عضو کارگروه داستان نویسی حوزه هنری استان، رتبه سوم این جشنواره را کسب کرد.

وی ادامه داد: اکبری که با مجموعه داستان « درختی که هیچ وقت بیدار نشد» درهفدهمین جشنواره جوان خوارزمی حضور داشت،موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره در گروه زبان و ادبیات فارسی شد.

میلانی افزود: محمد اکبری از اعضای ثابت و موثر کارگروه داستان نویسی حوزه هنری استان است و بیشتر مجموعه داستان « درختی که هیچ وقت بیدار نشد» در این کارگروه نوشته است.

وی اضافه نمود: موضوع بیشتر داستان های این مجموعه مسائل و مشکلات اجتماعی است که در قالب داستان بیان شده است.

میلانی خاطر نشان کرد: 32 طرح برگزیده بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی، جوایز و تندیس یادبود جشنواره را از دست وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند.

گفتنی است: براساس اعلام دبیر جشنواره جوان خوارزمی، در جشنواره امسال تعداد 7 هزار و 378 طرح در بخش دانش آموزی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد، یک هزار و 36 طرح به عنوان طرح های منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند و هیات داوران بعد از ارزیابی های چند مرحله ای، 32 طرح را به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی کرد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.