فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و توقیف ۷۵ دستگاه خودرو شوتی و کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین اقدامات در برخورد با قاچاق سوخت اشاره کرد و اظهار داشت: در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با خودروهای موسوم به شوتی به مدت 48 ساعت در مناطق آلوده و جرم خیز استان اجرا شد.  

وی افزود: در اجرای این طرح که با همکاری میدانی یگان امداد و پاسگاه های ایست و بازرسی و محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان اجرا شد با انجام گشت‌زنی‌های پنهان و آشکار هدفمند در محورهای فرعی و اصلی و مناطق روستایی استان جمعا تعداد 75 دستگاه انواع خودروهای شوتی سبک و سنگین که در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف ودر بازرسی از خودرو های توقیفی همچنین یکی از بنادر تجاری استان مجموعا مقدار 3 میلیون و 86 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح رابرابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 99 میلیارد تومان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های عملیاتی پاکسازی مقابله با قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر ، اظهار داشت: در این طرح تعداد 38 نفر از عاملان قاچاق سوخت نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.