دبیر انجمن فوتبال رومیزی با تاکید بر اینکه مسابقات آزاد کشوری در سالن تازه تاسیس تختی اصفهان برگزار می شود، گفت: این رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آقاجان افزود: رقابت های بخش بانوان صبح روز پنجشنبه 26 آذر در این سالن برگزار می شود و بعدازظهر مسابقات رده آقایان انجام خواهد شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. 

وی اضافه کرد: مسابقات فوق در قسمت های انفرادی و دو نفره برگزار می شود و علاوه بر قهرمانان و ورزشکاران نام آشنای این رشته پرطرفدار و مهیج، علاقه مندان به فوتبال رو میزی از نقاط مختلف کشور در آن حضور خواهند یافت.  

آقاجان ضمن تشکر از تلاش های حمید رضا غزنوی رییس هیأت انجمن های ورزشی استان اصفهان برای برگزاری مطلوب این مسابقات، گفت: امید می رود که این زحمات به بار بنشیند و شاهد مسابقات پرشور و باکیفیتی باشیم.

این رقابت ها در سالنی برگزار می شود که اولین و بزرگترین سالن استاندارد کشور است و با توجه به مرکزیت و تاریخی بودن شهر اصفهان می تواند میزبان خوبی در عرصه مسابقات مهم داخلی و بین المللی باشد. 

وی همچنین از زحمات بی وقفه دکتر امیر غریبلو رییس انجمن فوتبال رومیزی قدردانی کرد و تصریح کرد: هدف ایشان این است که این رشته پرطرفدار بیش از پیش به جامعه به عنوان یک ورزش و نه تفریح معرفی شود و خوشبختانه اقدامات خوبی در ابعاد بسط و توسعه فوتبال رومیزی در سطح کشور و همچنین حضور پرقدرت در عرصه بین المللی صورت گرفته است.

به عنوان مثال در رقابت های بین المللی که اخیرا در بلغارستان برگزار شد، ملی پوشان کشورمان به نتایج درخشانی دست یافتند به طوری که اسباب تحسین رقبای جهانی را برانگیختند. 

دبیر انجمن فوتبال رومیز در پایان اظهار داشت: عنایت ویژه به جوانگرایی و پشتوانه سازی از دیگر برنامه های مهم این انجمن است و هدف ما این است که بتوانیم چهره های مستعد را شناسایی و آنها را برای فردایی بهتر آماده کنیم.

البته برای آنکه بتوانیم این مسیرها را به خوبی طی کنیم نیاز به عنایت بیشتر مسئولان به این رشته پرطرفدار و مهیج داریم و امیدواریم که نگاه مقامات وزارت ورزش به فوتبال رومیز جدی تر باشد.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار