یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی با ‏قراردادی پنج ساله از بولونیا به ‏منچستریونایتد پیوست.

باشگاه منچستریونایتد از امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی تا تابستان ۲۰۲۹ با قابلیت تمدید تا ۲۰۳۰ خبر داد.  انتقال زیرکزی به منچستریونایتد با ۴۲.۵ میلیون یورو (قابل پرداخت در ۳ سال) انجام شده که ۵۰ درصد از این مبلغ سهم بایرن مونیخ، باشگاه قبلی او خواهد شد. علاوه بر این، باشگاه انگلیسی ۱۰ میلیون یورو نیز به کیا جورابچیان، ایجنت فوروارد ۲۳ ساله هلندی به‌عنوان کمیسیون معامله پرداخت می‌کند.

این مهاجم هلندی فوتبال حرفه‌ای را در بایرن مونیخ آغاز کرد و بعد از ‏گذراندن دوره‌های قرضی در پارما و اندرلخت در سال ۲۰۲۲ با قراردادی ‏دائمی به بولونیا پیوست. زیرکزی فصل گذشته ستاره درخشان بولونیا ‏بود و موفق شد جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال سری آ را به دست ‏بیاورد. او همچنین بهترین گلزن بولونیا شد و با درخشش او بود که ‏پدیده فصل گذشته سری آ جواز حضور در چمپیونزلیگ را به دست ‏آورد. ‏

زیرکزی که تاکنون ۲ بار برای تیم ملی هلند به میدان رفته. او اگرچه در فهرست کومان برای یورو قرار داشت اما فقط در دو بازی دور حذفی و آن هم در لحظات پایانی مقابل ترکیه و انگلیس به میدان رفت و در کل کمتر از  ۱۰ دقیقه برای لاله های نارنجی در یورو بازی کرد. او اما در ۵۸ بازی برای بولونیا آمار ۱۴ گل و ۹ پاس گل را به ثبت رساند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار