سرمربی تیم ملی فوتبال رومیزی گفت: ایران، جوان‌ترین تیم در مسابقات بین‌المللی بلغارستان است.

حاج صبحی، در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره شرایط تیم ملی فوتبال رومیزی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی بلغارستان بیان کرد: تیم ملی با اردوهایی که شرکت کرد به آمادگی کامل رسیده است و امیدوارم که در مسابقات بین‌المللی بلغارستان جزو سه تیم اول باشیم.
 
وی افزود: ایران در این رقابت‌ها جوان‌ترین تیم شرکت کننده محسوب می‌شود و ما بهترین ورزشکاران این رشته را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال رومیزی افزود: رقابت‌ها از آنجا که بیشتر کشورهای صاحب نام این رشته در آن شرکت می‌کنند از کیفیت بالایی برخوردار است و ایران نیز یکی از تیم‌های برتر این مسابقات است.
 
حاج صبحی، گفت: تورنمنت‌های بین‌المللی محک بسیار خوبی برای ملی‌پوشان جهت شرکت در مسابقات جهانی است که سال آینده برگزار می‌شود، خوش‌بختانه تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های بلغارستان شرایط بسیار خوبی دارد.
 
وی گفت: تیم ملی چون در چند دوره از رقابت‌های بین‌المللی شرکت نکرد تا حدودی از فضای مسابقات دور شد، اما سعی کردیم با تمرینات مستمر نقاط ضعف را پوشش دهیم.
 
وی افزود: برای شرکت در مسابقات بلغارستان 5 بازیکن مرد و 4 بازیکن خانم در رده بزرگسالان داریم که امسال در رده جوانان و پیشکسوتان بازیکن اعزام می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
باسلام
مي خواستم سوال كنم چگونه ميتوانم در مسابقات فوتبال رو ميز شركت كنم
شهر گرمسار از استان سمنان. با تشكر
آخرین اخبار