برترین ها در مسابقات بلغارستان شرکت می کنند

دبیر انجمن فوتبال رومیزی گفت: بهترین تیم های دنیا در مسابقات بلغارستان حضور دارند و تیم ایران با ترکیب بهترین ملی پوشان به این رقابت ها اعزام می شود.

مصطفی آقاجان پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور تیم ملی فوتبال رومیزی در مسابقات جهانی بلغارستان بیان کرد: مسابقات جهانی فوتبال رومیزی بلغارستان از 5 آبان ماه آغاز می شود که تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسابقات بلغارستان در سطح مسابقات درجه یک است که در رنکینگ جهانی فوتبال رومیزی تاثیر خواهد داشت.

دبیر انجمن فوتبال رومیزی گفت: حدود 70 کشور در این مسابقات شرکت می کنند و تیم ایران نیز با 4 ملی پوش خانم و 5 ملی پوش آقا به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

اعضای تیم ملی را این افراد تشکیل می دهند، مریم پارسا، ستاره امینی، فاطمه ابهر و شکیبا زیدی در بخش خانم ها و در بخش آقایان علی شیرمحمدی، پوریا شیخ الاسلامی، حسین امینی، وحید چایچی وعبدالله ذوالفقاریان.

آقاجان پور گفت: تیم فوتبال رومیزی آقایان مقام های اول تا سوم جهان را دارند و تیم بانوان از کیفیت فنی بالاتری برخور دارند.

البته دو نفر از اعضای فوتبال رومیزی بانوان نیز در مسابقات گذشته مقام جهانی دارند.
دبیر انجمن فوتبال رومیزی افزود: تیم ایران از تیم های قدرتمند در دنیاست و بسیار امیدواریم که در این مسابقات نیز عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی گفت: تیم ایران در این مسابقات هم در بخش تیمی و هم انفرادی و دوبل مسابقه می دهد و هفته آینده نیز اردو تیم ملی آغاز می شود و خوشبختانه تیم ملی برای حضور در این رقابت در آمادگی کامل به سر می برد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار