رئیس انجمن فوتبال رومیزی گفت: ملی‌پوشان فوتبال رومیزی برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی بلغارستان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

امیر غریبلو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری مسابقات جهانی فوتبال رومیزی بلغارستان و اعزام  ملی‌پوشان  به این تورنمنت خبر داد و در این خصوص بیان کرد: تورنمنت بین المللی بلغارستان که از 8 آبان ماه آغاز می‌شود یکی از معتبر‌ترین مسابقات فوتبال رومیزی است که برگزار می‌شود و به لحاظ کیفیتی  با مسابقات جام جهانی برابری می‌کند.

 رئیس انجمن فوتبال رومیزی ایران افزود: این مسابقات به شکل انفرادی و تیمی در دو بخش آقایان و بانوان در تمام رده های سنی برگزار می‌شود و تمام کشورهای مطرح دنیادر این رشته حضور دارند.

 غریبلو گفت: برای شرکت در رقابت‌های فوتبال رومیزی بلغارستان ایران با دو تیم در بخش  بانوان و آقایان بزرگسالان در این مسابقه شرکت می‌کند که اعضای تیم ملی  نیز در مسابقه‌آی که برگزار شد مشخص شده‌اند.

 وی درباره برگزاری اردو تیم ملی اشاره کرد: اعضای تیم ملی به لحاظ فنی در آمادگی کامل هستند و پیش از شروع مسابقات اردویی سه روز برگزار خواهیم کرد اعضای تیم ملی با فضای مسابقات آشنا شوند .

رئیس انجمن فوتبال رومیزی ایران درباره پیش بینی حضور ملی پوشان در این تورنمت گفت: فوتبال رومیزی ایران در آسیا اول است و در آخرین مسابقه قهرمانی جهان پنجم شدیم امیدوارم مانند نتایج کسب شده در  مسابقات گذشته روند صعودی  تیم ملی همچنان ادامه داشته باشد و در مسابقات بلغارستان جزو تیم های برتر دنیا باشیم که دور از دسترس نیست.

غریبلو افزود: تیم ملی ایران در رقابت‌ةای بلغارستان در دو بخش تیمی و انفرادی همه بخش‌های فوتبال رومیزی شرکت می‌کند و خوشبختانه  تاکنون از فدراسیون انجمن‌های ورزشی از فوتبال رومیزی حمایت‌های خوبی شده است که همین عوامل باعث  موفقیت ملی‌پوشان در مسابقات جهانی است .

رئیس انجمن فوتبال رومیزی درباره میزبانی ایران برای مسابقات برون مرزی بیان کرد: انجمن فوتبال رومیزی کمتر از ده سال است که شروع به فعالیت کرد و در این مدت موفقیت‌های زیادی به دست آورد تاکنون میزبانی مسابقه‌آی را پیشنهاد نداده‌ایم اما برنامه داریم تا در سال ‌آینده میزبان مسابقات اینترنشنال‌ در کیش و تهران باشیم که لازمه آن حضور موفق تیم  ملی در جام جهانی و تورنمنت‌هایی است که در طول سال برگزار می‌شود و مسابقات بلغارستان نیز یکی از رقابت‌های تاثیر گذار در این موضوع است که امیدوارم ملی‌پوشان عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار