باشگاه استقلال امروز در بازار نقل و انتقالاتی به ۲ توافق بزرگ دست یافت.

باشگاه استقلال تهران بعد از بلاتکلیفی صالح حردانی و تعلل این بازیکن به سرعت با رامین رضاییان بازیکن پیشین پرسپولیس و سپاهان وارد مذاکره شد و وی را به خدمت گرفت.

استقلالی‌ها در ادامه روند نقل و انتقالاتی امروز با سامان فلاح مدافع جوان فوتبال کشورمان نیز به توافق رسیدند و به زودی از این ۲ بازیکن رونمایی خواهند کرد.

مهرداد محمدی با استقلال تمدید کرد و احتمال می‌رود فرشاد احمدزاده هدف بعدی استقلال باشد و درست زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس در حال از دست دادن بازیکن و زمان است استقلال، تراکتور و سپاهان در نقل و انتقالات فعال هستند.

گفته می‌شود پرسپولیس تا این لحظه با دفاع راست مراکشی به توافق رسیده است، اما احتمال دارد در پست دفاع چپ یک مراکشی دیگر جایگزین شود و عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا شود. تکلیف گولسیانی هنوز مشخص نیست و علی علیپور هم جوابی به پرسپولیس نداده است.

استقلال در نقل و انتقالات موفق شده بود اسلامی پدیده ذوب آهن را به خدمت بگیرد همچنین میلاد زکی پور هم از تیم سپاهان به استقلال پیوست. 

هنوز از قرارداد رامین رضاییان و استقلال مطلبی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود رقم این انتقال بیش از ۶۰ میلیارد تومان است و ۱۵ میلیارد تومان سهم باشگاه سپاهان و ۴۵ میلیارد تومان سهم رامین رضاییان است که نیمی از این مبلغ را قبل از عقد قرارداد دریافت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار