سرمربی تیم والیبال کاله آمل اذعان کرد: از عملکرد و نتیجه تیمم رضایت ندارم و باید ضعف‌های تاکتیکی را در فاصله بین دو نیم فصل اصلاح کنم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست 3 بر صفر مقابل سایپا اظهار کرد: تیم من در این مسابقه واقعا بد کار کرد و از لحاظ فنی حرفی برای گفتن ندارم.

وی با اشاره به عدم تمرکز بازیکنانش گفت: نمی‌دانم بازیکنان تیم من به چه دلیل در این دیدار تمرکز همیشگی خود را نداشتند و نتوانستد مثل همیشه با جنگندگی کار کنند. متاسفانه در این دیدار بسیار پرنوسان بودیم و در نهایت هم نتیجه را به راحتی به سایپا واگذار کردیم.

عطایی ضمن تحسین عملکرد تیم سایپا در این دیدار ، اظهار داشت: یکی دو بازیکن در تیم سایپا وقعا تاثیرگذار و کم نقص کار کردند و در واقع نقش اصلی را در پیروزی تیمشان ایفا کردند.

سرمربی کاله ادامه داد: درصد اشتباهات بازیکنانم در این دیدار بسیار بالا بود در حدی که احساس می‌کنم به نحوی از جو بازی خارج بودند و دقت نظر کافی نداشتند. واقعا بد بودیم تنها جمله‌ای که واقعیت مطلب را ادا می‌کند همین است.

عطایی خاطرنشان کرد: بدون شک از عملکرد و نتایج بدست آمده در تیمم در دور رفت رقابت‌های لیگ رضایت ندارم و اطمینان دارم در دور برگشت بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری هم کسب کنیم.

سرمربی کاله با اشاره به این که در وهله اول باید ضعف‌های تاکتیکی تیمم را در فرصت مانده تا آغاز نیم فصل دوم به طور کامل رفع کنم.وجود ضعف‌های تکنیکی قابل اصلاح نیست اما قطعا کادر فنی باید اقدمات لازم را راستای رفع عیوب تاکتیکی تیم انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار