هتل محل اقامت بازیکنان تیم گوهر کویر زاهدان در شهر یزد بازیکنان این تیم را گروگان گرفته و اجازه خروج آن‌ها از هتل را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال گوهر کویر زاهدان این روزها در شرایطی فوق بحرانی به سر می‌برد. روز گذشته و در دیدار پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال تیم گوهر کویر در شرایطی به مصاف تیم آرمان اردکان رفت که گفته می‌شود بازیکنان با خودرو شخصی راهی محل برگزاری این دیدار شده‌اند. 
یک منبع آگاه و نزدیک به تیم گوهر کویر در این باره گفت: بازیکنان تیم همگی با خودروهای شخصی و چند نفر هم با وانت راهی یزد شدند تا در این دیدار شرکت کنند. پس از اقامت در هتل هم به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های اقامت، مسئولان هتل از ارائه کارت بازی بازیکنان و کارت ملی نفرات تیم خودداری کرده و پس دادن مدارک را منوط به تسویه حساب کردند.
گفتنی است بازیکنان تیم زاهدان با هماهنگی نماینده فدراسیون بدون کارت بازی در دیدار روز گذشته خود به میدان رفتند. 
جالب‌ترین اتفاق رخ داده در این مسابقه اما موضوع باقی ماند بازیکنان در هتل شهر یزد و ممانعت مسئولان هتل از خروج این بازیکنان است. به نوعی بازیکنان تیم گوهر کویر زاهدان اجازه خروج از هتل را ندارند و این در حالی است که سرپرست تیم حاضر به پاسخگویی نیست و از طرفی تلفن همراه مدیرعامل تیم هم خاموش است.
حال باید دید پایان این ماجرای عجیب به کجا خواهد رسید و کدامیک از مسئولان این تیم که با اصرار زیاد خواهان تیمداری در این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال بودند، پاسخگوی این شرایط عجیب و غزیب و اتفاقات رخ داده خواهند بود!

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار