کاپیتان تیم والیبال گوهر کویر زاهدان درباره اتفاقات رخ داده برای تیمش، گفت: یک خودروی وانت و چند بازیکن در هتل گرو هستیم و مشخص نیست تا چه زمانی باید در هتل بمانیم؟

رسول دلپسند در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ممانعت از خروج بازیکنان تیم گوهر کویر از هتل محل اقامتشان در یزد اظهار کرد: متاسفانه شرایط بسیار بدی حاکم شده است. من و چندین بازیکن دیگر از دیشب در این هتل گروگان هستیم و تا تسویه نکردن کامل با هتل اجازه خروج نداریم.
وی افزود: شب گذشته و پس از پایان دیدار با آرمان اردکان، با وجود اینکه مدارک ما هنوز در دست مسئولان هتل بود اجازه ندادند شب را در هتل سپری کنیم. به همین دلیل یکی از بازیکنان تیم خودروی شخصی خود که یک وانت بود را گرو گذاشت. ما تصور می‌کردیم مسئولان باشگاه پول هتل را واریز می‌کنند و می توانیم امروز به شهرهای خودمان برگردیم. اما فعلا خبری نشده است و همچنان زندانی هستیم!
کاپیتان تیم گوهر کویر زاهدان ادامه داد: هیچ کدام از مسئولان استانداری سیستان و بلوچستان مسئولیتی را گردن نمی‌گیرند و همان‌هایی که اصرار در تیم‌داری داشتند،‌حالا به راحتی حرف از انحلال آن می‌زنند و زمانی که بازیکنان حق و حقوقشان را طلب می‌کنند، می‌گویند بروید از طریق قانونی پیگیری کنید.
وی اضافه کرد: خدا شاهد است که هیچ کدام از بازیکنان هیچ مبلغی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند و این واقعا ناراحت‌کننده است که با ما چنین رفتاری می‌کنند. واقعا آن‌ها انتظار دارند با شرایطی که بر تیم حاکم است ما جایگاهی بهتر از قعر جدول داشته باشیم؟
دلپسند درباره عدم سفر تیم به ورامین و صحبت‌های مسئولان تیم، گفت: آن زمان برخی مسئولان استانداری مصاحبه کردند و گفتند تیم به دلیل عدم حضور بازیکنان غیربومی خود از این سفر منصرف شد. در حالی که واقعیت اصلا این نبود. آن‌ها دنبال بهانه می‌گردند که بی‌کفایتی خود را به گردن غیربومی‌های تیم بیندازند. همه می‌دانستند که تیم به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌های سفر و اقامت در ورامین از این سفر منصرف شد و ربطی به بازیکنان نداشت.
وی اضافه کرد: در حال حاضر همه بازیکنان در یک اتاق هستیم و در انتظار خبری از زاهدان منتشر نشسته‌ایم. واقعا این طرز برخورد با بازیکنان شایسته نیست. نمی‌دانم چگونه می‌خواهند جواب‌گو باشند. بسیاری از بازیکنان تیم متاهل هستند و باید هزینه زندگی همسر و فرزندان خود را بدهند اما کسی اصلا متوجه نیست. امیدوارم حداقل مسئولان رده‌بالای ورزش این موضوع را رسیدگی کنند.
دلپسند در پایان افزود: این تیم اصلا اسپانسر ندارد و گوهر کویر هیچ پرداختی نکرده است و نامش تنها سمبلیک است. شاید به همین دلیل باشد که استانداری مسئولیتی را نمی‌پذیرد و فقط اصرار به تیمداری دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار