سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد اظهار داشت: متاسفانه داوری بازی زیبای دو تیم را به شدت تحت الشعاع قرار داد.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست مقابل بانک سرمایه، ضمن تبریک به این تیم گفت: بانک سرمایه تیمی است که برای قهرمانی بسته شده است و از بازیکنان بزرگی بهره‌مند است. با این حال ما آنالیز خوبی از حریف داشتیم و توانستیم مقابل این تیم خوب کار کنیم.

وی با بیان این مطلب که از عملکرد بازیکنانش در این دیدار رضایت دارد، اضافه کرد: می‌توانستیم در این دیدار بهتر از این کار کنیم. اما جوانی بازیکنان من منجر شد تا در دقایق حساس بازی تیم حریف از تجربه بالای بازیکنانش بهره ببرد و در نهایت برنده این دیدار شود. در واقع تیم جواهری در این مسابقه از لحاظ روانی کم آورد.

جزیده با انتقاد از وضعیت داوری در این دیدار اظهار کرد: بهتر است فدراسیون والیبال فکری به حال وضعیت داوری‌ها بکند. متاسفانه بازی به این زیبایی کاملا تحت الشعاع وضعیت بد داوری بود. البته سوت‌های اشتباه داور این دیدار به ضرر هر دو تیم بود د و نمی‌توان گفت داور فقط به ضرر ما سوت زد.

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد درخصوص نتایج تیمش تا پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: ما در ابتدا نتایج بهتری گرفتیم اما چند بازی آخر تیم ما با مدعیان مسابقات بود و همه حریفانمان در نیمه بالای جدول حضور داشتند. هرچند ما اگر کمی با تجربه‌تر عمل می کردیم در دیدارهایی مانند بازی با اردکان یا متین می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. همین بازی را هم می‌توانستیم به ست پنجم بکشانیم.

وی از اقدام باشگاه جواهری گنبد برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید خبر داد و افزود: در دو پست دریافت کننده و پاسور با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم تا به امید خدا در نیم فصل دوم در جمع 8 تیم نهایی رقابت‌ها راهی پلی‌آف شویم.

سرمربی تیم جواهری با ابراز مخالفت از نحوه برگزاری مرحله پلی آف مسابقات لیگ ، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من بهتر بود که مرحله پلی‌آف به جای 8 تیم بین چهار تیم نخست برگزار می‌شد که هم زمان کمتری را در بر می‌گرفت هم تیمی که شایستگی دارد به قهرمانی خواهد رسید.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار