تیم والیبال بانک سرمایه در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر والیبال موفق شد مقابل تیم والیبال جواهری گنبد به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست با برگزاری یک دیدار از ساعت 14 امروز در خانه والیبال تهران آغاز شد.

تیم والیبال بانک سرمایه در این دیدار به مصاف تیم بازرگانی جواهری گنبد رفت و در پایان این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان خود به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز این دیدار موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی رسیده  و بالاتر از پیکان تهران قرار گیرد. 

شاگردان مصطفی کارخانه در این مسابقه که به قضاوت مسعود قاری و مجتبی بیداریان برگزار شد، در سه ست اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 23 حریف خود را در هم کوبیدند تا نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ باشند. بانک سرمایه در ست سوم با نتیجه 23 بر 25 مغلوب جواهری گنبد شد.

بانک سرمایه در پایان هفته یازدهم این رقابت‌ها با 27 امتیاز از یازده دیدار خود فعلا در رده دوم قرار دارد که در صورت شکست پیکان در دیدار با شهرداری ارومیه در جایگاه دوم خود باقی می‌ماند. این تیم تازه وارد و کهکشانی در این یازده هفته 9 پیروزی کسب کرده‌اند و دو دیدار را واگذار کرده‌اند.

تیم بازرگانی جواهری گنبد هم که از حضور عظیم جزیده روی نیمکت مربیگری خود بهره می‌برد، در نیم فصل نخست این رقابت‌ها متحمل 8 شکست و 3 پیروزی شد و حاصل تلاشش از این یازده دیدار 9 امتیاز بود.

پنج دیدار باقی مانده این هفته از رقابت‌ها از ساعت 16 و 17 آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار