سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان این مطلب که تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل پیکان به کار خواهیم گرفت، گفت: دوست نداریم صدر جدول را از دست بدهیم.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته یازدهم تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل پیکان تهران که حساس‌ترین دیدار هفته پایانی دور رفت رقابت‌هاست، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که از دیدار امروز دست پر خارج شویم اما به خوبی می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم.

سیدعباسی با اشاره به وضعیت تیم پیکان تهران ، گفت:‌ این تیم بسیار کامل و کم نقص است. بازیکنان خوب، کادر فنی عالی و مدیریت قوی دارد و همین امر شرایطی را فراهم خواهد کرد که منتظر یک بازی سخت و در عین حال تماشایی باشیم. به هر حال پیکان و شهرداری ارومیه همیشه رقیب هم بودند و این موضوع دیدار را جذاب‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه ضمن بیان این مطلب که نتیجه این دیدار تکلیف قهرمانی نیم‌فصل را مشخص خواهد کرد، افزود: هرچند هیچ وقت به قهرمان نیم فصل کاپ یا مقامی تعلق نمی‌گیرد اما تیم ما در طول فصل صدرنشین بوده است و قطعا دوست نداریم این صدرنشینی را از دست بدهیم. با این حال اگر بازنده دیدار با پیکان هم باشیم قطعا چیزی از دست نداده‌ایم زیرا زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: متاسفانه این مصدومیت‌ها از ابتدای فصل گریبانگیر تیم ما شد با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و نتایج دلخواهمان را تا اینجای کار کسب کردیم. عبدالرضا علیزاده، لیبروی تیممان در بازی پایانی تیم شهرداری ارومیه با مشکلی از ناحیه پا مواجه شد که پزشکان تیم تلاش کردند او را به دیدار حساس با پیکان برسانند. به جز این در حال حاضر مصدومیتی در تیم نداریم و همه نفرات آماده ارائه یک بازی خوب هستند.

سیدعباسی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فارغ از هر نتیجه‌ای که بدست می‌آید بازی خوب و به دور از حاشیه‌ای برگزار شود تا تماشاگران از تماشای ان لذت ببرند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار