احتمال دارد کاپیتان تیم شهرداری ارومیه به دلیل مصدومیت به دیدار هفته ششم تیمش نرسد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین هفته از مسابقات لیک برتر والیبال عصر فردا پیگیری خواهد شد.

تیم شهرداری ارومیه که در حال حاضر در رده نخست جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد، در ششمین دیدار خود فردا از ساعت 17 باید به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان برود. آن هم در حالی که جهانگیر سیدعباسی ، سرمربی این تیم با مشگل بزرگی مواجه شده است. 

دو بازیکن مصدوم در آستانه این دیدار کار را برای تیم شهرداری ارومیه که هفته قبل نخستین شکستش را هم تجربه کرد سخت خواهد کرد. جایی که عبدالرضا علیزاده لیبروی ملی‌پوش تیم شهرداری ارومیه و همچنین سعید معروف،‌کاپیتان و پاسور این تیم با مصدومیت مواجه شده‌اند. 

عبدالرضا علیزاده، در بازی هفته پنجم تیمش مقابل متین ورامین در همان ابتدای بازی با مصدومیت مواجه شد و به دلیل آسیب‌دیدگی تیمش را در سفر به بندرعباس همراهی نکرده است. 

سعید معروف با وجود آسیب دیدگی از ناحیه زانو راهی بندرعباس شده است تا شاید به کمک پزشک تیم شرایط حضور در این دیدار  و کمک به تیمش را پیدا کند.

گفتنی است سیدعباسی تصمیم دارد در این دیدار پاسور دوم خود را به میدان بفرستد تا بتواند به کاپیتان تیمش استراحت دهد. حال باید دید در این دیدار چه رخ خواهد داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار