رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر فردا با برگزاری 6 دیدار وارد هفته هفتم خود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست عصر فردا با برگزاری 6  دیدار در تهران، تبریز، زاهدان، گنبد، ورامین و ارومیه پیگیری خواهد شد.

تیم صدرنشین شهرداری ارومیه که هفته پیش موفق به کسب یک پیروزی 3 امتیازی در دیدار با آلومینیوم بندرعباس شده بود، این هفته در ارومیه پذیرای تیم آرمان ورزشی اردکان خواهد بود. 

شاگردان جهانگیر سیدعباسی که تیم بانک سرمایه 12 امتیازی و چندین تیم 11 امتیازی را در نزدیکی خود می‌بیند، برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی راهی نبرد با آرمان اردکان می‌شود.  آرمان در حال حاضر با 8 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد   و به دلیل پیروزی 3 بر یک هفته قبل خود مقابل جواهری گنبد از روحیه خوبی برخوردار است. هرچند به نظر می‌رسد کار سختی پیش رو خواهد داشت. دیدار دو تیم از ساعت 17 و در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد. قضاوت این مسابقه بر عهده محمد شاهمیری خواهد بود.

تیم متین صالحین ورامین که در دو هفته اخیر این مسابقات دو پیروزی ارزشمند مقابل شهرداری ارومیه و بانک سرمایه کسب کرد و به جمع تیم‌های بالای جدولی پیوست، این هفته در یک دیدار خانگی از تیم ثامن‌الحجج خراسان پذیرایی خواهد کرد. ثامنی‌ها که فصل را چندان خوب آغاز نکردند در دو هفته اخیر مقابل سایپا و گوهرکویر زاهدان به پیروزی رسیدند و در تلاش خواهند بود روند بردهای خود را ادامه دهند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که صالحین ورامین به هیچ تیمی رحم نمی‌کند و قدرتش در ورامین به دلیل حمایت تماشاگرانش چندین برابر است. این دیدار در سالن شهید گل عباسی ورامین و با داوری حمید راهجردیلن برگزار خواهد شد. 

خانه والیبال تهران هم فردا از یک دیدار خانگی برای بانک سرمایه پذیرایی خواهد کرد. جایی که شاگردان مصطفی کارخانه باید مقابل تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان به میدان بروند. بانک سرمایه بعد از شکست مقابل متین ورامین برای بقا در رده دوم جدول به ژیروزی مقابل تیم آلومینیوم نیاز دارد. قضاوت دیدار دو تیم بر عهده محسن ترابی خواهد بود. 

در دیگر مسابقات این هفته کاله مازندران در گنبد میزبان تیم جواهری خواهد بود و شهرداری تبریز از پیکان تهران پذیرایی خواهد کرد. تیم بدون پیروزی و قعر جدولی گوهرکویر زاهدان هم در شهر خود با سایپا دیدار خواهد کرد. قضاوت این سه دیدار به ترتیب بر عهده اصغر حاج کاظمی، بهروز جعفری و مسعود یزدان پناه خواهد بود.

**برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری تبریز- پیکان تهران  
گوهر کویر زاهدان - سایپا تهران   
بازرگانی جواهری گنبد - کاله مازندران   
صالحین ورامین - ثامن الحجج خراسان 
شهرداری ارومیه - آرمان ورزشی اردکان  
بانک سرمایه - آلومینیوم المهدی هرمزگان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار