هفته هفتم ليگ برتر واليبال با برگزارى ٦ ديدار و تداوم صدرنشينى شهرداري اروميه پيگيرى شد.

ثامن ترمز متين را كشيد/ اروميه همچنان صدرنشين ماندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمين هفته از مسابقات ليگ برتر واليبال مردان ، گراميداشت ٢٠٠ شهد واليباليست از ساعت ١٧ امروز با برگزارى ٦ ديدار در تهران، تبريز، ورامين، اروميه، زاهدان و گنبد آغاز شد. 

تيم صدرنشين شهردارى اروميه اين هفته در اروميه پذيراى تيم آرمان ورزشى اردكان بود. شاگردان جهانگير سيدعباسى در اين ديدار خانگى موفق شدند ميهمان خود را با نتيجه ٣ بر يك شكست داده و در صدر جدول فاصله خود با حريفانش را حفظ كنند. اروميه اى ها با اين برد ١٩ امتيازى شدند و در فاصله ٤ امتيازئ تيم دوم قرار گرفت. 

در خانه واليبال تهران تيم بانك سرمايه با آلومينيوم هرمزگان ديدار كرد و موفق شد اين ديدار را ٣ بر صفر به سود خود تمام كرده و ضمن كسب ٣ امتياز ١٥ امتيازى شده و همچنان در رده دوم جدول باقى بماند.

در گنبد تيم واليبال كاله مازندران به مصاف جواهرى گنبد رفت. در اين ديدار شاگردان بهروز عطايى به پيروزى رسيده و ١٤ امتيازى شدند. كاله در اين ديدار با نتيجه ٣ بر صفر به پيروزى دست پيدا كرد. 

تيم متين صالحين ورامين كه در دو هفته قبلى دو پيروزى شيرين مقابل بانك سرمايه و شهردارى اروميه كسب كرده بود ، اين هفته در ورامين با نتيجه ٣ بر يك مقابل شاگردان قوچان نژاد شكست خورد و ١١ امتيازى باقى ماند. ثامن الحجج خراسان هم با اين برد به سومين پيروزى خود دست پيدا كرد و ٩ امتيازى شد. اين پيروزى در حالى بدست آمد كه ست نخست اين ديدار با وجود پيروزى ثامن به دليل استفاده همزمان از سه بازيكن خارجى ٢٥ بر صفر به سود متين اعلام شد.

تيم واليبال سايپا هم موفق شد پس از چند شكست متوالي اين بار مقابل شهردارى زاهدان ٣ بر يك پيروز شود. 

پيكان تهران هم در طولانى ترين ديدار اين هفته به سختى و با نتيجه ٣ بر ٢ از سد شهردارى تبريز عبور كرد و به جمع تيم هاى ١١ امتيازى جدول رده بندى پيوست.

 با اين نتايج تيم هاى پيكان، شهردارى اروميه، كاله مازندران، بانك سرمايه ، سايپا و ثامن الحجج برندگان هفته هفتم لقب گرفتند.

**نتايج كامل هفته هفتم ليگ برتر واليبال به شرح زير است: 

بانك سرمايه ٣ - آلومينيوم المهدى بندرعباس صفر  
شهردارى تبريز ٢ - پيكان تهران ٣  
صالحين ورامين يك  - ثامن الحجج خراسان ٣
گوهر كوير زاهدان يك - سايپا تهران ٣  
بازرگانى جواهرى گنبد صفر - كاله مازندران ٣
شهردارى اروميه ٣ - آرمان ورزشي اردكان يك

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار