سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی با بیان این مطلب که بازیکنانم از پتانسیل خوبی بهره‌مند هستند گفت: با هدف حضور در جمع 8 تییم لیگ را ادامه می‌دهیم.

عبدالرئوف بستگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته هفتم تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان مقابل بانک سرمایه که منجر به شکست 3 بر صفر تیمش شد، گفت: بضاعت و توانایی تیم ما همینقدر است. باید بپیریم کسب نتیجه مققابل تیمی که چندین و چند ملی‌پوش را در اختیار دارد کار ساده‌ای نیست.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار اظهار داشت: در ست اول و دوم بازیکنان من مقاوت خوبی در مسابقه داشتند و در ابتدای هر ست با چند اختلاف پوئن از حریف قدرتمند خود پیش افتادند. با این حال در زمانی که تیم نیاز به تجربه بیشتری داشت نتیجه به سود بانک سرمایه شد. تفاوت بازیکن جوان و بازیکن ملی‌پوش در همین است که در دقایق حساس چگونه عمل می‌کنند.

بستگانی درخصوص هدف تیم آلومینیوم از حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال عنوان کرد: ابتدا تنها به این فکر می‌کردیم که در لیگ حضور داشته باشیم. اما با توجه به نمایش و تلاشی که از  بازیکنانم می‌بینم معتقدم اگر کمی با تجربه‌تر عمل کنند توانایی این را داریم که در جمع 8 تیم برتر مسابقات راهی پلی‌آف شویم. امیدوارم در ادامه شانس بیشتری برای کسب پیروزی داشته باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی درباره دیدار هفته بعد تیمش در مسابقات لیگ برتر گفت: در هفته هشتم حدود 10 روز دیگر باید در آمل به مصاف کاله برویم. دیداری که شاید از دیدار با بانک سرمایه هم سخت‌تر باشد. البته به دلیل محرومیت کاله از حضور هوادارانش شاید بتوانیم امیدوار به کسب پیروزی باشیم. همه مسابقات سخت هستند و باید برای رسیدن به هدف همه مسابقات را به چشم یک فینال ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار