هفته پنجم لیگ برتر والیبال

بازگشت ارومیه به خانه و کار سخت پیکان در تهران

هفته پنجم لیگ برتر والیبال در حالی آغاز خواهد شد که تیم شهرداری ارومیه پس از سه هفته در خانه دیداری را برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، یادواره 200 شهید والیبالیست، عصر فردا با برگزاری 6 دیدار وارد هفته پنجم خود خواهد شد. 

12 تیم حاضر در این رقابت‌ها در قالب  6 دیدار که در شهرهای تهران، ،آمل، تبریز، گنبد و ارومیه برگزار خواهد شد از ساعت 17 فردا رقابت خود را در چارچوب هفته پنجم آغاز خواهند کرد.

تیم صدرنشین شهرداری ارومیه که از هر چهار دیدار پیشین خود در این فصل از رقابت‌ها با پیروزی خارج شده است ، این هفته در ارومیه پذیرای تیم متین صالحین ورامین خواهد بود. ارومیه‌ای‌ها که با چهار پیروزی 3 امتیازی و 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند در حالی به مصاف شاگردان محمد ترکاشوند خواهند رفت، که قرار است دومین دیدار خانگی خود را تجربه کنند. 

متینی‌ها در حال حاضر با 6 امتیاز از چهار بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند و به دلیل پیروزی در دیدار هفته قبل خود مقابل جواهری گنبد روحیه مضاعفی پیدا کرده‌اند، در تلاش خواهند بود با امتیاز از ارومیه بازگردند. هرچند به خوبی می‌دانند که کار سختی برابر ارومیه آن هم پیش چشم هواداران پرشور میزبانشان خواهند داشت. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و صالحین ورامین از ساعت 17 در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد و ابراهیم فیروزی این دیدار را قضاوت خواهد کرد. 
تیم پیکان تهران هم که پس از حضور در جام باشگاه‌های جهان روز یکشنبه حضور مجددش در مسابقات لیگ برتر والیبال  را با شکست مقابل بانک سرمایه کلید زد، این هفته در آمل میهمان شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله خواهد بود. تیم کاله هفته چهارم این مسابقات را با شکست مقابل آرمان اردکان پشت سر گذاشته است و حالا دیداری سخت را با پیکانی برگزار خواهد کرد که برای جبران شکست مقابل بانک سرمایه راهی آمل شده است.

شاگردان پیمان اکبری باید از ساعت 17 و در سالن پیامبر اعظم (ع) شهر آمل پیش چشم تماشاگران آملی با تیم کاله رودررو شوند. دیداری که قضاوت آن را محمد شاهمیری بر عهده خواهد داشت.

شهرداری تبریز و آرمان ورزشی اردکان یکی دیگر از 6 دیدار هفته پنجم مسابقات لیگ برتر را در سالن شهید اقدمی شهر تبریز برگزار خواهند کرد. شهرداری تبریز که با 9 امتیاز یکی از بالانشینان جدول رده بندی محسوب می‌شود، در مصاف با نماینده اردکان کار ساده‌ای نخواهد داشت. تیمی که نشان داده است پرتلاش و منظم کار می‌کند و ممکن است برای هر تیمی خطرساز شود. این دیدار که با قضاوت حمید راهجردیان برگزار خواهد شد، می تواند یکی از مسابقات تماشایی هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشد. 

خانه والیبال تهران هم فردا (چهارشنبه) میزبان دو دیدار خواهد بود. جایی که ابتدا و از ساعت 15 بانک سرمایه باید به مصاف تیم بحران زده گوهر کویر زاهدان برود. شاگردان مصطفی کارخانه که پس از شکست هفته نخست مقابل شهرداری ارومیه حالا روی نوار برد افتاده‌اند قطعا برای پیروزی مقابل تیم بی نام و نشان گوهر کویر زاهدان خواهند رفت.

اصغر نایینی به همراه تیم گوهر کویر زاهدان راهی تهران شده است آن هم در حالی که آینده این تیم برای ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دیدار بین دو تیم بانک سرمایه و گوهر کویر زاهدان با قضاوت مجید محسنی شوشتری برگزار خواهد شد. 

پس از نبرد بانک سرمایه و گوهر کویر، تیم والیبال سایپا و ثامن‌الحجج خراسان برگزار کننده دیداری دیگر از هفته پنجم هستند. سایپا که فصل را خوب شروع کرد با وجود نمایش خوب و هماهنگ بازیکنانش تا اینجای کار 4 امتیازی و در رده هشتم قرار دارد. در آن طرف میدان هم تیم تازه وارد ثامن ‌الحجج خراسان با هدایت جبار قوچان نژاد تا کنون امتیاز کسب نکرده‌اند و در دره یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

ثامنی‌ها در تلاش خواهند بود با امتیاز گیری از سایپا روند پیروزی‌های خود را آغاز کنند.در این دیدار که از ساعت 17 آغاز خواهد شد مرتضی اکرمی به قضاوت خواهد پرداخت.

آخرین دیدار این هفته از رقابت‌ها در شهر گنبد و بین دو تیم آلومینیوم المهدی و جواهری گنبد برگزار خواهد شد. دیداری که نبرد تیم‌های نهم و پنجم جدول رده‌بندی مسابقات خواهد بود. هر دو تیم هفته چهارم را با شکست سپری کردند و حالا برای برد به میدان خواهند رفت. قضاوت این دیدار که قرار است در سالن المپیک شهر گنبد برگزار شود، بر عهده علیرضا قریب خواهد بود.

**برنامه کامل هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

ساعت 15:

بانک سرمایه – گوهر کویر زاهدان 

ساعت 17
سایپا تهران – ثامن الحجج 

کاله مازندران – پیکان تهران  

شهرداری تبریز – آرمان ورزشی اردکان   

بازرگانی جواهری گنبد – آلومینیوم المهدی هرمزگان 

شهرداری ارومیه – صالحین ورامین

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار