پشت‌خط‌‌ زن تیم والیبال پیکان از مسابقات جام باشگاه‌های جهان به عنوان تجربه خوبی برای تیمش یاد کرد.

امیر غفور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست 3 بر صفر تیم پیکان برابر بانک سرمایه گفت: تیم ما پس از بازگشت به ایران نتوانسته بود به خوبی تمرین کند و قاعدتا تیمی که خوب تمرین کند ، بازی خوبی هم ارائه نخواهد داد.

وی افزود: اختلاف زمانی ایران و برزیل شرایطی فراهم کرده بود که بازیکنان از نظر بدنی با مشکل مواجه شوند. به هر حال زمان بیشتری لازم است تا بازیکنان بار دیگر به شرایط ایده‌آل خود بازگردند.

غفور اضافه کرد: تیم بانک سرمایه از بازیکنان خوبی بهره‌مند است و احساس می‌کنم در این مسابقه نسبت به دیدارهای قبلی نمایش بهتری داشتند و از طرفی از خستگی تیم پیکان هم استفاده کردند و به نتیجه دلخواه خود رسیدند.

وی با بیان این مطلب که مرحله در پلی آف عیار واقعی تیم‌ها مشخص خواهد شد،‌ اظهار کرد: امیدوارم پیکان روز به روز  بهتر شده و به شرایط ایده‌آل خود دست پیدا کند.

غفور درباره نتایج تیم پیکان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: تیم ما در دیدار رده‌بندی به راحتی می‌توانست برنده شده و مدال برنز را کسب کند. اما متاسفانه برخی اشتباهات فردی و برخی کم‌تجربگی‌ها سبب شد مدال را از دست داده و از رفتن روی سکوی مسابقات بازبمانیم.

بازیکن تیم پیکان در پایان گفت: امیدوارم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان تجربه خوبی برای تیم پیکان باشد و بتوانیم از تجربه ای که در آن میدان کسب کردیم در ادامه راه استفاده کنیم. این را هم نباید فراموش کرد که برترین‌های والیبال جهان در آن مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار