تیم والیبال پیکان در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم ملی والیبال فنلاند را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال پیکان تهران که قرار است به جای متین ورامین و به عنوان نماینده آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند برای برگزاری چند دیدار دوستانه راهی فنلاند شد. شاگردان پیمان اکبری طبق برنامه دو دیدار دوستانه را با تیم ملی فنلاند برگزار می کنند.

پیکانی ها در دیدار نخست برابر تیم ملی فنلاند با نتیجه 3بر 2 به پیروزی رسیدند. پیمان اکبری در ابتدا مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، امیر غفور، مهدی مرندی، الی و سامان فائزی را به میدان فرستاد که توانستند ست نخست را با نتیجه 25 بر 21 از ان خود کنند. پیکانی ها ست دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 22 مقابل فنلاند شکست خوردند اما در ست چهارم اکبری با میدان دادن به بازیکنانی همچون فرهاد سال افزون، امیر پویا و صفایی توانست ست چهارم را با نتیجه 25 بر 23 و ست پنجم را هم 15 بر 9 از آن خود کند.

تیم پیکان امروز هم دومین دیدار دوستانه خود را مقابل فنلاند برگزار می‌کند.از قرار معلوم در این دیدار اکبری تصمیم گرفته به ملی پوشان تیم استراحت دهد و با جوانترها در این رقابت حاضر خواهد شد.

پیکان یکشنبه ودوشنبه صبح و عصر هم به تمرین خواهد پرداخت و سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز از پنجم آبان ماه به میزبانی برزیل و در شهر بلوهوریزنته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار