سرمربی تيم واليبال پيكان گفت: در تلاشيم تيم را به آمادگی برسانيم اما اثرات بد جام جهانی هنوز روی بازيكنان ملی پوش تيممان وجود دارد.

اكبری: به معنوي‌نژاد رضايت‌نامه نمی دهيم  پیمان اكبری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت فعلی تیمش در آستانه حضور در جام باشگاه‌های جهان و لیگ برتر والیبال گفت: تمریناتمان خوب پیش می‌رود اما روند آماده‌سازی تیم به خصوص از لحاظ روحی و روانی كند پیش می‌رود، هرچند در تلاش هستیم تیم را از لحاظ فنی آماده كنیم.

وی در توضیح این مطلب گفت: ملی‌پوشان تیم ما هنوز اثرات بد مسابقات جام جهانی را با خود به همراه دارند و ما تلاش زیادی می‌كنیم كه این اثرات مخرب را از بین ببریم.

اكبری درباره نخستین دیدار خود در مسابقات لیك برتر گفت: در هفته نخست باید به مصاف آلومینیوم هرمزگان برویم و فردای همان روز مسابقه به برزیل سفر خواهیم كرد تا به عنوان نماینده آسیا و ایران در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های جهان حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال پیكان درباره مسابقات والیبال قهرمانی جهان گفت: در گروهی كه ما قرار داریم یك تیم از كشور مصر و یك تیم از كشور آرژانیتن قرار دارد و ما تمام تلاشمان این است كه بتوانیم از گروهمان صعود كنیم و در جمع چهار تیم حاضر شویم.

اكبری با بیان این مطلب كه رقابت‌های قهرمانی جهان بسیار سخت خواهد بود، گفت: از آنجایی كه بر اساس قانون مسابقات تیم‌ها در به خدمت گرفتن بازیكنان خارجی محدودیت ندارند شرایطی فراهم می‌شود كه بهترین بازیكنان جهان دور هم جمع شوند و رقابت‌های سختی را رقم بزنند.

برای مثال تیمی كه از آرژانیتن به مسابقات آمده است و در گروه ما قرار دارد دو بازیكن ملی‌پوش بلغارستان و یك بازیكن برزیلی در اختیار دارد. در مجموع باید گفت مسابقات سختی پیش روی ماست و نمی‌توان پیش‌بینی دقیق از مسابقات داشت.

وی در ادامه گفت: امیدوارم تیم پیكان نماینده خوبی برای كشور ایران باشد و بتواند نمایش خوبی در این نبرد جهانی داشته باشد. 

پیمان اكبری درباره تمرین نكردن محمدجواد معنوی‌ن‍ژاد با تیم پیكان گفت: این بازیكن در حال حاضر در مشهد با تیم ثامن تمرین می‌كند و به دنبال این است كه از پیكان رضایت‌نامه بگیرد اما از آنجایی كه ما به این بازیكن احتیاج داریم قطعا این بازیكن را این فصل در تیم پیكان نگه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار