ترکاشوند: نحوه قضاوت تمرکز بازیکنانم را برهم ریخت

سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین گفت: بازیکنان من در فاکتورهای فنی هم اشکالاتی داشتند اما نحوه قضاوت تمرکز تیمم را بر هم زد.

محمد ترکاشوند در گقتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره علل شکست تیمش در دیدار با سایپا گفت: متاسفانه ما در این مسابقه خوب نبودیم. بازیکنان من در سه ناحیه اسپک، دفاع و همچنین سرویس اشتباهات زیادی داشتند و همین عامل سبب شد نتیجه در نهایت به سود حریف ما رقم بخورد.

وی ادامه داد: تیم ما در این مسابقه نمایش خوبی نداشت. این موضوع را قبول دارم اما شرایط قضاوت داوران هم این دیدار را وارد حاشیه کرد و بازیکنان من را که البته بازیکنان با تجربه و با اخلاقی هستند را عصبانی کرد. به هر حال نحوه بد سوت زدن داوران روی بازیکنان فشار وارد می‌کند و این کار را برای تمرکز یک تیم سخت می‌کند.

ترکاشوند در تشریح نحوه داوری این دیدار اظهار داشت: به نظر می‌رسید اشتباهات داوران چندان هم سهو.ی نبوده است. البته من امیدوارم که اشتباه کرده باشم. اما باید بگویم که داوری در این مسابقه اصلا در حد و اندازه‌های یک مسابقه لیگ برتری نبود. 

سرمربی تیم متین صالحین ورامین ضمن ابراز تاسف از نحوه قضاوت‌های داوران لیگ برتر گفت: متاسفانه با وجود رشد والیبال ایران در چند سال اخیر سطح داوری‌ها افزایش پیدا نکرده است. به زبان ساده‌تر باید بگویم که این داوری‌ها در حد و اندازه‌های والیبال پیشرفته امروز ایران نیست. البته این موضوع برای همه داوران صادق نیست. ما داورانی داریم که از حد و اندازه‌های خوبی برخوردار هستند و توانایی قضاوت مسابقات معتبر جهانی را هم دارند اما بهتر است کمیته داوران در انتخاب داوران یک مسابقه بیشتر دقت کند. 

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار