هفته نهم لیگ برتر والیبال

مصاف شهرداری‌ها در شب میزبانی مدعیان تهرانی

هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی فردا برگزار خواهد شد که دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه یکی از دیدارهای دیدنی هفته را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر فردا وارد هفته نهم خود خواهد شد.
 
از ساعت 15 ، خانه والیبال تهران میزبان نبرد دو تیم پیکان و جواهری گنبد خواهد بود. جایی که شاگردان پیمان اکبری که با یک بازی کمتر نسبت به حریفان خود در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند، باید پذیرای تیم نهم جدول، یعنی بازرگانی جواهری گنبد باشند. گنبدی‌ها که هفته هشتم مقابل شهرداری تبریز و در خانه شکست را پذیرا شدند به خوبی می‌دانند که در تهران هم کار سختی پیش رو خواهند داشت. با این حال قطعا گوش چشمی به کسب امتیاز از دیدار با مدافع عنوان قهرمانی دارند. گنبدی‌ها در این فصل با اتکا به بازیکنان جوان خود راهی لیگ برتر والیبال شده است و قطعا کار سختی برابر تیم پرقدرت و پر ستاره پیکان خواهد داشت. 

در دیگر دیداری که خانه والیبال تهران از پذیرایی خواهد کرد تیم بانک سرمایه باید به مصاف کاله مازندران برود. کاله که هفته قبل نبرد خانگی خود را به تیم صدرنشین رقابت‌ها یعنی شهرداری ارومیه واگذار کرده بود،‌در ادامه حریف‌های سرسخت خود حالا در تهران میهمان بانک سرمایه که در رده دوم جدول قرار دارد ،‌خواهد بود. کاله 14 امتیازی در تلاش خواهد بود که با کسب امتیاز از این دیدار سخت جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشد. اتفاقی که برای شاگردان بهروز عطایی ساده نخواهد بود. بانک سرمایه هم که قصد دارد کماکان جایگاه خود در جدول رده بندی و فاصله امتیازش با تیم نخست این رقابت‌ها را حفظ کند، دست پر به میدان خواهد آمد. پیش‌بینی می‌شود که نبرد دو تیم کاله آمل و بانک سرمایه یکی از مسابقات دیدنی این هفته از رقابت‌ها شود.

تیم والیبال ثامن الحجج خراسان هم پس از چهار پیروزی پیاپی این هفته به اردکان سفر خواهد کرد و دیداری با تیم آرمان این شهر برگزار می‌کند. شاگردان جبار قوچان نژاد با هدف تداوم پیروزی‌های خود به میدان خواهند رفت. این در حالی است که تیم آرمان اردکان هم با توجه به دو باخت قبلی خود در هفته‌های قبل درصدد است از این دیدار خانگی دست پر خارج شود، هرچند در برابر تیم ثامن الحجج که گویا موتورش تازه روشن شده است کار آسانی نخواهد داشت. 

سالن شهید گل عباسی ارومیه هم این هفته دیداری جذاب و دیدنی را به خود خواهد دید. دو رقیب قدیمی که فارغ از هر جایگاهی در جدول رده‌بندی همواره نمایشی تماشایی مقابل هم خواهند داشت. نبرد دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه یکی از دیدارهای حساس این هفته را برگزار خواهند کرد. شهرداری ارومیه جدا از علاقه شدید در این دیدار دربی‌گونه، در تلاش خواهد بود همچنان در صدر جدول باقی بماند و حاشیه امنیت خود با رقبایش را حفظ کند.

متین صالحین ورامین هم پس از یک دیدار سنگین و باخت مقابل سایپا این هفته در  دیداری ساده به مصاف گوهر کویر زاهدان خواهد رفت و تیم سایپا هم میهمان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود. 

**برنامه کامل هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
پیکان تهران – جواهری گنبد
بانک سرمایه – کاله مازندران
متین صالحین ورامین – گوهر کویر زاهدان 
شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز
آلومینیوم المهدی هرمزگان – سایپا تهران 
آرمان ورزش اردکان – ثامن الحجج خراسان
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار