قوچان نژاد: هواداران شانس پیروزی ما را افزایش می‌دهند

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان درباره دیدار با پیکان گفت: حضور تماشاگران مشهدی در دیدار امروز شانس ما را برای کسب پیروزی افزایش خواهند داد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از دیدار با تیم والیبال پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم ما آغاز خوبی در مسابقات لیگ برتر والیبال نداشت زیرا به جز بازی با گنبد که شرایط خاصی پیدا کرد، در بازی‌های بعدی باید به مصاف تیم‌های قدرتمندی می‌رفتیم. 

وی ادامه داد: از طرفی مقابله به تیم‌های بزرگی مانند بانک سرمایه و شهرداری ارومیه و از طرفی عدم هماهنگی بازیکنان تیم من در ابتدای فصل موجب شد نتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم که خوشبختانه در ادامه به پیروزی‌های خوبی رسیدیم و در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار داریم.

سرمربی تیم والیبال ثامن درباره دیدار امروز تیمش با پیکان گفت: حریف امروز ما مدافع عنوان قهرمانی است و از حضور بازیکنان ارزشمندی بهره می‌برد. قطعا کار سختی خواهیم داشت و باید تمام تلاش خود را به کار ببریم که با کم کردن درصد اشتباهات مقابل این تیم شانس پیروزی داشته باشیم. به هر حال هر تیمی حتی در بهترین شرایط نقاط ضعفی دارد که می‌توان از آن ها بهره مند شد و شانس پیروزی را افزایش داد.

قوچان نژاد حضور تماشاگران مشهدی را یک شانس برای تیمش دانست و گفت: امیدوارم هواداران تیم شهرشان را در این مسابقه تنها نگذارند و با حمایت خود سبب شوند در این دیدار سخت نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان من بسیار آماده هستند و تمرینات خود را در بهترین شرایط ممکن برگزار کرده‌اند. ما به دنبال تداوم پیروزی‌های خود هستیم و در این دیدار هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا هم شاهد یک والیبال تماشایی و به دور از حاشیه باشیم و هم نتیجه لازم را از این مسابقه خانگی کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار