سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازیکنانم مقابل تیم گوهر کویر زاهدان انگیزه کافی نداشتند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر یک در دیدار با تیم گوهر کویر زاهدان گفت: از آنجایی که لیگ امسال بسیار فرسایشی و طولانی است، تلاش کردم در این بازی از بازیکنان نیمکت نشینم استفاده کنم. به همین دلیل در ست اول به بازیکنانی نظیر موسوی، محمودی و لوکاس ژیگالدو استراحت دادم.

وی درباره علل شکست تیمش در ست دوم این دیدار اظهار داشت: ست دوم به دلیل اینکه بازیکنان اصلی را به میدان فرستادم و تیم درگیر این جابجایی ها شد، کمی از هماهنگی خارج شدیم و نتیجه را به تیم زاهدان واگذار کردیم.

کارخانه خاطرنشان کرد: البته نباید این نتیجه را هم فراموش کرد که تیم زاهدان به دلیل چند شکست قبلی خود بسیار با انگیزه بودند و از طرفی بازیکنان من به اندازه کافی انگیزه نداشتند و شاید همین نبود انگیزه کافی برای ارائه بازی عالی مقابل این تیم سبب شد کار در برخی دقایق بازی برای ما سخت شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسید تیم ما حریف را دست کم گرفته است، افزود: شاید من نتوانستم انگیزه لازم را در بازیکنانم ایجاد کنم. به هر حال برای ما گرفتن هر سه امتیاز این دیدار بود که خوشبختانه محقق شد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با بیان این که باید بازیکنانم را به خصوص نیمکت نشینان را برای روزهای سخت لیگ آماده کنم، افزود: تک تک بازیکنان باید در شرایطی باشند که در روزهای حساس به تیم کمک کنند. طولانی بودن لیگ و برخی دیدارهای ساده این فرصت را به ما می دهد که همه بازیکنان را در سطح عالی باقی نگه داریم.

کارخانه درخصوص نحوه قضاوت در این مسابقه گفت: اشتباهات داوری جزیی از یک مسابقه ورزشی است و بهتر بود اعتراض صورت نمی گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار