سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تا پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر به هدفی که داشتیم رسیدیم.

مصطفی کارخانه پس از پیروزی سه بر یک تیم والیبال بانک سرمایه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب این پیروزی، اظهار داشت: دیدار خوبی بود و توانستیم پیروزی خوبی کسب کنیم. حالا باید منتظر نتیجه دیدار شهرداری ارومیه و پیکان باشیم تا ببینیم رتبه نهایی ما در پایان نیم فصل نخست چه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می کرده است تیمش با امتیازات نزدیک جواهری گنبد را شکست دهد، عنوان کرد: پیش از این دیدار بازی جواهری گنبد مقابل ارومیه را آنالیز کرده بودیم و به خوبی می‌دانستیم شکست دادن تیم جواهری کار ساده‌ای نخواهد بود. 

کارخانه اضافه کرد: در برخی دقایق این دیدار ریسک کردم و بازیکنان ذخیره‌ام را به میدان فرستادم تا بتوانم نیمکت‌نشینانم را هم مورد آزمایش قرار دهم. خوشبختانه بازیکنان ذخیره تیمم هم خوب کار کردند و من از نمایش آن‌ها رضایت دارم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با بیان این مطلب که به هدفی که از ابتدای فصل ترسیم کرده بودیم، تا اینجا دست پیدا کرده ایم، افزود: خوشبختانه توانستیم با بهبود وضعیت فنی و افزایش میزان آمادگی که رفته رفته در تیم ایجاد شد در جمع سه تیم نخست قرار بگیریم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما این بود که در پایان دور رفت در جایگاه اول و دوم باشیم. با این حال من از عملکرد تیمم رضایت دارم و به خوبی می دانم که در دور برگشت این مسابقات کار به مراتب سخت تری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار