رقابت‌هاى واليبال قهرمانى باشگاه‌هاى كشور، عصر فردا با برگزارى 6 ديدار وارد هفته يازدهم خود خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، جام گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، عصر فردا با برگزارى ٦ ديدار در تهران، مشهد، اردكان و بندرعباس وارد هفته يازدهم خود خواهد شد.

در اين هفته از مسابقات كه هفته پايانى دور رفت رقابت هاست، خانه واليبال تهران از سه ديدار مهم پذيرايى خواهد كرد. جايى كه دو تيم صدرنشين اين مسابقات كه به نظر ميرسد مدعيان اصلى اين رقابت ها باشند بايد به مصاف هم بروند.

پيكان و شهرداري اروميه
حساس ترين ديدار اين هفته بدون شك ديدار دو تيم پيكان تهران و شهردارى ارومیه خواهد بود. ديدارى كه فصل گذشته در فينال تكرار شد و حواشى متعددى در پى داشت. شاگردان پيمان اكبرى و جهانگير سيدعباسي در حالى در اين مسابقه حساس به مصاف هم خواهند رفت كه برنده اين ديدار صدرنشين خواهد شد و به مقام قهرمانى نيم فصل دست پيدا خواهد كرد. اين مسابقه آخرين ديدار هفته يازدهم است و از ساعت ١٨ آغاز خواهد شد.

مصاف سرمایه‌های والیبال ایران
تيم تازه وارد بانك سرمايه هم اين هفته نخستين ديدار را از ساعت ١٤ مقابل ميهمانش، جواهرى گنبد برگزار مى كند. سرمايه در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندى قرار دارد و در تلاش خواهد بود با استفاده از نبرد رودرروى حريفانش، از شانس خود براى بالا رفتن در جدول رده بندى استفاده كند. گنبدى‌ها هم که در ترکیب خود از بازیکنان تیم ملی نوجوانان سود می‌برند، در اين ديدار كار سختى برابر ستاره هاى بانك سرمايه خواهند داشت و در صورت پيروزى مى توانند تنها يك پله از رده نهم خود بالاتر قرار بگيرند.

رویارویی تیم‌های هفتم و هشتم
تيم هاى سايپا و كاله آمل هم سومين مسابقه در خانه واليبال تهران را برگزار خواهند كرد. دو تيم ريشه دار و قديمى ليگ كه تا اين هفته از رقابت ها فارغ از هر نتيجه اى، واليبالى تماشايى ارائه كرده اند. اين رويايى در واقع نبرد بين دو تيم هفتم و هشتم ليگ برتر خواهد بود. سايپا اگر در اين ديدار به پيروزى برسد جايگاه هفتمى خود را حفظ خواهد كرد و در صورت شكست به رتبه هشتم ، جايى كه كاله قرار دارد سقوط خواهد كرد. شاگردان بهروز عطايى در تيم كاله سه هفته اخير را با شكست پشت سر گذاشته اند و در تلاش خواهند بود كه به روزهاى تلخ خود پايان دهند. هرچند به نظر نمى رسد كار ساده اى مقابل تيم پرتلاش سايپا داشته باشند. جدال اين دو تيم از ساعت ١٦ در خانه واليبال تهران آغاز مى شود.

ثامن‌الحجج به مثلث قهرمانی نزدیک می‌شود؟
ثامن الحجج خراسان هم در هفته يازدهم در ديدارى سخت پذيراى شهردارى تبريز خواهد بود. ثامن با پيروزى در هفته دهم مقابل كاله آمل انگيزه زيادى پيدا كرده است و تلاش مى كند با كسب پيروزى از اين ديدار خانگى، در رده چهارم و نزديك به مثلث مدعيان باقى بماند. تبريزى ها هم كه هفته گذشته را با شكست سپرى كرده اند، به دنبال جبران باخت هاى قبلى و سر و سامان دادن به جايگاه قبلى خود خواهند بود.

پیشروی زاهدانی‌ها به منطقه صفر! 
تيم منفى دو امتيازى گوهر كوير زاهدان هم در اردكان يزد بايد با تيم آرمان ديدار كند. در حالى كه به نظر مى رسد تيم زاهدانى براى سفر به يزد با مشكل مواجه شود، بايد منتظر ماند و ديد كه اين ديدار برگزار خواهد شد يا خير. اين تيم هنوز موفق به كسب پيروزى نشده است اما اگر بتواند 2 امتیاز از این دیدار بگیرد، از محدوده منفی دور و مجموع امتیازاتش صفر می‌شود. البته زمزمه هايى از كناره گيرى آنها نيز به گوش مى رسد.

برنامه کامل هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت 14
بانک سرمایه – بازرگانی جواهری گنبد
تهران، خانه والیبال ساعت 16
سایپا تهران – کاله مازندران 
بندرعباس، سال فجر، ساعت 17
آلومینیوم المهدی هرمزگان – متین صالحین ورامین 
اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
آرمان ورزشی اردکان – گوهر کویر زاهدان 
مشهد، سالن مهران، ساعت 17
ثامن الحجج خراسان – شهرداری تبریز 
تهران، خانه والیبال، ساعت 18
پیکان تهران – شهرداری ارومیه

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار