معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، در حکمی جلال نژادجواد را به سمت مدیر کل دانشجویی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حکمی از سوی محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت‏، جلال نژادجواد به سمت مدیر کل دانشجویی این معاونت منصوب شد.

معاون وزیر بهداشت در این حکم با تأکید بر تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جلال نژادجواد از وی خواسته است با استفاده از تجارب و دانش کارشناسان خبره و تلاش جهادی طرح تفصیلی نظام جامع خدمات رفاهی و تلاش جهادی را پیگیری کند.

در بخش دیگری از این حکم؛ ارائه الگوی ایرانی – اسلامی رفاه و معیشت دانشجویی در طرح جامع مجتمع‌های دانشگاهی، پیگیری پروژه‌های عمرانی رفاه دانشجویی، توسعه فضاهای فیزیکی فرهنگی و ورزشی در مجتمع‌های دانشگاهی و تدوین پیوست فرهنگی‏، دیگر وظایف مدیرکل دانشجویی شمرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، دکتر فراهانی، در این حکم ایجاد بستر لازم جهت مشارکت فعال دانشجویان در امور دانشجویی و رفاهی را از جمله مهمترین وظایف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت دانسته و بر ارتقای سطح بهداشت روان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش همگانی و تقویت ورزش قهرمانی دانشجویان تأکید کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.