بازدید رئیس دانشکده داروسازی مالزی از مرکز آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو

معاون مرکز آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو از بازدید رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم مالزی از مرکز آزمایشگاه‌های کنترل غذا و دارو خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر محمود آل بویه ضمن بیان این خبر گفت: در این بازدید از آزمایشگاه بافت شناسی و ملکولی در خصوص چگونگی تشخیص بافتی گوشت های مورد استفاده در مواد غذایی و دارویی  به بازدید کنندگان توضیحاتی ارائه شد  که مورد توجه مسئولین مالزی قرار گرفت‌.

وی افزود: مرکز آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو سازمان غذا و دارو نیز آمادگی خود را برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و دوره های آموزشی اعلام کرد.

معاون مرکز آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو گفت: همچنین پروفسور سلیمان در این بازدید، سخنانی در خصوص اقدامات انجام شده در مورد استفاده از مواد غذایی و دارویی حلال در کشور مالزی ارائه  و بر لزوم تدام همکاری  بین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی دو کشور تاکید کرد.

دکتر آل بویه در پایان خاطر نشان کرد: در پایان این بازدید مقرر شد از سوی رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم مالزی در زمینه ادامه همکاری بین آزمایشگاه ها ی مرجع و مراکز حلال کشور مالزی پیگیری لازم صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار