نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد ایران عامل تمام درگیری‌ها در خاورمیانه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه العربیه؛ "هیلاری کلینتون،" یکی از نامزدها دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، مدعی شد ایران عامل همه کشمکش ها در منطقه خاورمیانه است.
 
کلینتون که بیشترین بخت را برای کسب نامزدی نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد، به شدت به ایران و دخالت های این کشور در امور دیگر کشورها حمله کرد. کلینتون ایران را به حمایت از گروه های شرور در خاورمیانه متهم کرد و آن را مسئول کشمکش ها در این منطقه دانست.
 
"میس عمار،" گزارشگر شبکه العربیه، مدعی شد: رد پای ایران در همه کشمکش ها در خاورمیانه دیده می شود. هیلاری کلینتون، ایران را به حمایت از گروه های شرور از سوریه گرفته تا لبنان و یمن و فراتر از آن متهم می کند. 
کلینتون بر بی اعتمادی به ایران و پایبند نبودن این کشور به قطعنامه ها و توافقنامه های بین المللی تاکید کرد. وی در تبلیغات انتخاباتی خود متعهد شده است در صورت پیروزی در انتخابات قاطعانه با ایران برخورد کند. کلینتون می گوید توافق هسته ای انگیزه ها و رویکردهای واقعی ایران را نشان داد.
 
در ادامه این گزارش پس از ترجمه بخشی از سخنان هیلاری کلینتون درباره آزمایش موشک بالستیک ایران آمده است: کلینتون به تهران هشدار داد به تمام گزینه ها از جمله گزینه نظامی در صورت نقض توافق هسته ای متوسل خواهد شد. وی از دولت "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، خواست با تخلفات ایران هر چند کوچک به سرعت برخورد کند، زیرا خط مشی واشینگتن در شرایط کنونی برای مهار تهران در برابر هر نوع نقض توافق در آینده سرنوشت ساز خواهد بود.


انتهای پیام/ 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار