روسیه وعده داد بالاترین سطح امنیتی را برای رقابت های جام جهانی فوتبال تامین کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، الکسی سوروکین مدیر کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، چند روز پس از حملات پاریس اعلام کرد نیروهای امنیتی ما بالاترین سطح امنیتی ممکن را برای برگزاری این رقابت ها تامین خواهند کرد.

وی در کنفرانسی در مقر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در مورد «اعتبار رویدادهای مهم ورزشی» گفت: «خطر حملات در خاک روسیه از همان ابتدا و پیش از حملات 13 نومبر در پاریس که 129 کشته برجا گذاشت، در نظر گرفته شده بود.»

سوروکین افزود:«بعد از آنچه اخیر شاهد آن بودیم، روسیه یکی از کشورهایی است که در معرض چنین اقداماتی قرار دارد. نیروهای امنیتی ما بلاتریت سطح امنیتی ممکن را به کار خواهند گرفت.»

مسکو روز سه شنبه اذعان کرد سانحه سقوط هواپیمای روسی در 31 اکتبر در صحرای سینای مصر، یک حمله بوده است. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه وعده داد عاملان این اقدام را بیابد و مجازات کند. گروه تکفیری داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته بود.

مدیر کمیته برگزاری رقابت های جام جهانی 2018 روسیه خاطر نشان کرد: «نمی توانیم اجازه دهیم هر کسی وارد کشور شود، کنترل های لازم برای ورود به کشور و نیز ورود به ورزشگاه ها انجام خواهد شد.روند اعطای ویزا به کسانی که بلیط دارند تسهیل می شود اما داشتن بلیط به منزله ویزا نیست.»

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار