مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان از استقرار 2 جایگاه سیار عرضه گازوئیل در مسیر تردد زائران اربعین حسینی با هدف تامین سوخت اتوبوس های حامل زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حکمت در این خصوص گفت: این 2 جایگاه شامل 1 جایگاه سیار 26  هزار لیتری سوخت گازوئیل با 2 نازل سوخت رسانی در روستای جدیده می باشد که برای خرید و راه اندازی آن 2 میلیارد ریال از سوی این شرکت هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی بخش خصوصی، 1 جایگاه عرضه سوخت گازوئیل با ظرفیت 80 هزار لیتر با 6 نازل سوخت در منطقه صفر مرزی شلمچه نصب و راه اندازی گردید.

حکمت افزود: در ایام اربعین حسینی 2 جایگاه مذکور به صورت 24 ساعته سوخت مورد نیاز اتوبوس های حامل زائران اربعین حسینی را تامین می نماید.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان بیان داشت: پس از هماهنگی با شهرداری خرمشهر، جایگاه عرضه سوخت اتوبوس های خط واحد نیز بازسازی شده و آماده ارائه خدمت و عرضه سوخت می باشد. 

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود با تمهیدات از پیش برنامه ریزی شده، مشکلی در تامین سوخت وسایل نقلیه اربعین نداشته باشیم.

مرز بین المللی شلمچه و چذابه از گذرگاه های زائران برای ورود به عتبات عالیات است و پیش بینی می شود اربعین امسال بیش از 1 میلیون و 500  هزار زائر از این دو نقطه به کربلا سفر کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.