به هیچ وجه انتظارم از این کار این نبود. چیزی که روی پرده دیدم هم در قالب و هم در محتوا در مورد این اثر تشویق‌برانگیز است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انیمیشن «شاهزاده روم» چند روزی است که به روی پرده سینماهای کشور رفته و با اقبال مردم روبرو شده است. این اثر زندگی مادر امام زمان (عج) را به تصویر کشیده است و کارگردان این اثر هادی محمدیان است. امید زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون که این اثر را بر روی پرده سینما دیده است، در مورد «شاهزاده روم» توضیح می‌دهد.

وی که این روزها به سینمای انیمیشن توجه بیشتری دارد، بعد از تماشای «شاهزاده روم» در سینما گفت: به هیچ وجه انتظارم از این کار این نبود. چیزی که روی پرده دیدم هم در قالب و هم در محتوا در مورد این اثر تشویق‌برانگیز است. اینکه این تیم جسارت ساخت این اثر را داشتند و هر کدام از ما که روزی آرزوی ساختن انیمیشن را داشتیم، این جسارت را نداشتیم بسیار تحسین برانگیز است. این جسارت کنار امکانات قرار گرفت و همچنین حمایت هم شد و خروجی آن بسیار زیبا بود.

بازیگر فیلم «زندگی» ادامه داد: یک قصه مذهبی که بسیار خلاقانه به تصویر کشیده‌ شده است. چون در این قصه هدف‌گیری کودک است، بسیار کار سختی است. ما قرار است که بگوییم مسلمان هستیم و تجربه‌ای از فرهنگ دینی نیز داریم و این موضوعات را برای یک کودک امروز که در معرض خطرات متعدد است، نمایش دهیم و با این حرف‌ها سختی کار دو چندان می‌شود.

بازیگر فیلم «فراری» ادامه داد: من برای فهمیدن نام اولیه مادر امام زمان چندین بار در فضای مجازی جستجو کردم تا اطلاعاتی بدست آوردم و بسیاری از اطلاعات مذهبی را در حین تماشای فیلم بدست آوردم. نکته مهم این فیلم این است که به هیچ عنوان در آن شعار وجود ندارد. کاملا لطیف و با احساس به تصویر کشیده شده است. مثلا پروانه در «شاهزاده روم» نماد وحی بود و هر کودکی پاکی و زیبایی پروانه را متوجه می‌شود.

امید زندگانی متولد سال 1347 در تهران است. وی فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی کشور و برادر امین زندگانی، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی از شانزده سالگی به این حرفه وارد شد و در طول سال‌ها فعالیت در این عرصه کارهای متعددی را در رادیو، تلویزیون و سینما انجام داده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار