افتتاحیه انیمیشن «شاهزاده روم» دیشب در پردیس آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه انیمیشن «شاهزاده روم» دیشب در پردیس آزادی برگزار شد.

این مراسم در ساعت شش و 25 دقیقه با قرائت آیاتی از قرآن کریم به طور رسمی آغاز شد. سپس مجری برنامه به روی سن رفت و به همه سلام و خوش‌آمد گفت.

وی بعد از صحبت‌هایی از حامد جعفری تهیه‌کننده انیمیشن دعوت کرد که به روی صحنه بیاید و در مورد این اثر پویانمایی توضیح دهد.

جعفری در مورد فیلم انیمیشن و نحوه تولید آن گفت: «شاهزاده روم» در حقیقت با تیمی متشکل از 120 نفر و در مدت 15 ماه ساخته شده است. این اثر به رویت رهبر انقلاب نیز رسیده است و ایشان این کار را تایید کردند. قبل از اکران این اثر در ایران این فیلم در لبنان با حضور وزیر فرهنگ آن کشور به روی پرده رفت و با استقبال خوبی از طرف مردم آن کشور مواجه شد. همچنین «شاهزاده روم» در کشورهای عراق و کویت نیز اکران شده است.

جعفری ادامه داد: اکران این فیلم در 23 سالن در تهران و در 33 سالن در شهرستان‌ها برگزار می‌شود. امیدوارم این کار مورد توجه صاحب این اثر حضرت مهدی (عج) قرار بگیرد و بعد از آن مردم ایران نیز با آن ارتباط برقرار کند.

بعد از اتمام سخنان جعفری مجری برنامه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی که تازه به جمع حضار اضافه شده بودند، خیر مقدم گفت و از واعظی به عنوان سخنران ویژه دعوت کرد که به روی صحنه بیاید.

واعظی در صحبت‌های خود بیان کرد: من قصد حرف زدن و زیاده‌گویی را ندارم و فقط از سازندگان این اثر تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که این کار زمینه‌ای برای تولید کارهای بهتر شود.

وی ادامه داد: ما باید از فن‌آوری‌ها استفاده کنیم تا منظور خود را به دیگران برسانیم. جهان امروز توقع دارد که منظور خود را از طریق فیلم و عکس به آن‌ها بگوییم. ما در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

واعظی در انتها از مردم خواست که از این اثر استقبال کنند.

در ادامه این مراسم نیز رئیس کل قاچاق کالا و ارز و همچنین هادی محمدیان کارگردان این اثر به روی صحنه رفتند و همراه با واعظی از پوستر کمپین حضرت مهدی (عج) رونمایی کردند. این مراسم با اکران انیمیشن «شاهزاده روم» به اتمام رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار