هافبک عراقی استقلال با بیان اینکه افشارزاده را مانند پدر خود می‌داند برای حضور در تیم کشورش و ترک موقتی ایران از هواداران استقلال رخصت خواست.

کرار جاسم دقایقی پیش و قبل از ترک ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امشب برای رسیدگی به امور مربوط به روادیدم به اردن پرواز می‌کنم و اگر کارهای ویزای من درست شد پنجشنبه به تهران برمی‌گردم اما در غیر این صورت پس از 10 روز، مستقیم از اردن به تیم ملی عراق در چین تایپه اضافه می‌شوم، تا تیم کشورم را مقابل تیم این کشور در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی همراهی کنم.  

هافبک عراقی استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفی، گفت: دلم می‌خواست مقابل فولاد بازی کنم اما از راه دور بچه‌ها را تشویق می‌کنم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. دوست داشتم پیش از مسافرتم با باشگاه به توافق می‌رسیدم اما فرصت نشد و امیدوارم پس از بازگشت به ایران به نتایج خوبی با مسئولان تیمم برسم. شک نکنید کرار هرجا باشد، دلش با استقلال است.  

کرار در پاسخ به این پرسش که آیا تنظیم شکایت شما از استقلال و ارجاع آن به فیفا صحت دارد؟ تصریح کرد: به هیچ عنوان این مطلب صحت ندارد و من از استقلال شکایت نمی کنم. من عضوی از خانواده استقلال هستم و مانند یک بازیکن حرفه‌ای  در یک تیم بزرگ باید با باشگاه حرفه‌ای عمل کنیم و تصمیم بگیریم نه هیجانی و به دور از منطق. مطمئن باشید شکایتی در کار نیست. دوست دارم همه چیز به خوبی پیش برود تا بتوانم به کارم در استقلال ادامه دهم.

وی با اشاره به این‌که گفته می‌شود قرار است یکشنبه هفته آینده در جلسه‌ای با حضور افشارزاده و مظلومی درباره‌اش تصمیم‌گیری شود، توضیح داد: انشاالله خیر است. هرتصمیمی که باشگاه بگیرد من از آن تمکین می‌کنم. افشارزاده مثل پدرم است. اواخر فصل پیش هم زمانی که با او صحبت کردم بسیاری از مشکلاتم را حل کرد.  

هافبک استقلال درباره پرویز مظلومی، سرمربی این تیم گفت: مظلومی مربی دلسوز، مهربان و بزرگی است. چهار سال پیش بود که با او آشنا شدم و افتخار شاگردی‌اش را داشتم. مظلومی با همه وجود برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند و به همین دلیل محبوبیت خاصی بین هواداران دارد. امیدوارم مشکلاتم به زودی برطرف شوندد تا با همه وجود در خدمت استقلال، هوادارانش و پرویزخان باشم.  

کرار همچنین خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران رخصت؛ برمی‌گردم و با افتخار به باشگاه محبوبم می‌آیم. قلب و ذهنم همیشه با طرفداران راستین استقلال است، چون خودم را به آنها مدیون می‌دانم. دوست دارم بازهم فریادهای پرشور طرفداران استقلال را بشنوم. دلم می‌خواهد میان خنده‌هایشان صدایم کنند و به سمت‌شان بروم. از همین حالا دلم برای آن‌ها تنگ شده است.  

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار