سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چرا در آستانه دیدار حساس مقابل استقلال بازیکنی که سه دیدار انجام داده را نیز محروم می‌کنند، آقایان می‌توانند جام را به استقلال بدهند.

شریفات را به تهران می‌آوریم/جام را به استقلال بدهندعلیرضا کاه کش در گفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اسماعیل شریفات بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان، بعد دریافت کارت قرمز دردیدار فولاد و تراکتورسازی با تصمیم قاضی آن دیدار که  محسن قهرمانی آن را با عهده داشت بازیکن ما را به نظر کارشناسان تلویزیونی به اشتباه از بازی اخراج کرده است و نباید در‌آن زمان  نیز محروم می‌شده.

وی ادامه داد: حالا بحث تیم فولاد برای این است که نظر قهرمانی صحیح بوده یا نبوده چرا در همان زمان که گفته شد، محرومیت و اخراج شریفات اشتباه بود پس چرا این بازیکن نه برای تیم ما یک بازیکن بسیار کلیدی و تاثیر گذار است مرا آقایان بعد از زمانی که او در سه دیدار پیاپی در مقابل صبای قم، سیاه جامگان و ملوان بند انزلی حضور پیدا کرد باید به تیم فولاد ناگهان اعلام کنند شریفات محروم انضباطی است.

کاه کش افزود: اکنون تیم فولاد با تعداد مصدومان زیادی که دارد نمی‌خواهد مجدد از نبود بازیکنانش ضرر کند آن هم برابر دیدار جام حذفی مقابل تیم استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتهای بسیار حساس که فققط امید ما است.

وی ادامه داد: با توجه به ناگهان اعلام شدن این نظر آقایان سر تیم ما را بریدند و می‌توانند جام را به استقلال بدهند.

وی افزود: ما با توجه به پیگیری‌ها و نامه نگاری‌ خود تشریفات را به تهران خواهیم آورد و امیدواریم حق را ما بدهند و بار دیگر او را محروم نکنند و ما بتوانیم از وجود  او استفاده کنیم و بیش از این متضرر نشویم.

دیدار تیم فولاد خوزستان چهارشنبه 13 آبان مقابل تیم استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، قهرمانی ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار