مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به امید خدا که همکاری همه جانبه باشگاه، بتواند گاریدو را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک بدهد.

مراسم معارفه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با حضور رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره بانک شهر و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار شد.

در ابتدا کلیپی از سوابق مربیگری گاریدو به نمایش درآمد و سپس خوان کارلوس گاریدو قراردادش را با پرسپولیس را امضا کرد. 

رضا درویش گفت: باشگاه پرسپولیس بعد از این که چند گزینه را مورد بررسی قرار داد و تلاش‌های بسیار زیادی داشت تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا انتخاب کند که بررسی‌ها از جوانب مختلف به این نتیجه رسید که بتوانیم در خدمت آقای گاریدو باشیم.

او ادامه داد: چندین بار مذاکرات تصویری با ایشان و مدیربرنامه‌های ایشان داشتیم که بالاخره ظرف سه چهار روز گذشته موفق شدیم تفاهمی با هم داشته باشیم که آن تفاهم منجر به امضای قرارداد شد که امروز در خدمت شما شروع کار را با ایشان شروع می‌کنیم.

درویش بیان کرد: به امید خدا که همکاری همه جانبه باشگاه، تیم و ارکان بیرون بتواند این سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک بدهد تا بتوانیم خواسته هواداران که همیشه تیم هجومی، پرقدرت و قهرمان در ذهن دارند را معرفی کنیم.

او اضافه کرد: ما قبل از این که خدمت آقای گاریدو برسیم، چندین بازیکن را زیر نظر داشتیم و با آنها صحبت کردیم. از دیروز هم بازیکنان را به ایشان معرفی کردیم و چند نفری را هم خود ایشان معرفی کردند. من فکر نمی‌کردم گاریدو آن قدر با بازیکنان ایرانی و لیگ ایران آشنا باشد و تعدادی را که به آنها برای ترمیم احتیاج داشت، معرفی کرد. با هماهنگی با ایشان سعی می‌کنیم نقاط صعف خود را با بازیکنان مستعد ترمیم کنیم.

درویش در پاسخ به این سوال که چرا فقط بانک شهر به پرسپولیس پول می‌دهد و بانک‌های دیگر پول نمی‌دهند؟ توضیح داد: متاسفانه چنین چیزی درست است. بانک شهر از ابتدای فصل گذشته و پیش از واگذاری در موارد مختلف به ما کمک کرد و در تهیه ارز بازیکنان خارجی و یا حتی ریالی برای بازیکنان داخلی به ما کمک کرد و حتی به صورت قرض‌الحسنه تیم را حمایت کرد. پس از واگذاری باشگاه به بانک‌ها، متولی باشگاه شد و تا امروز فقط بانک شهر در چندین نوبت گره‌گشایی کرده و در این ۳۰ سال کم‌تر چنین چیزی مشاهده شده است. بانک شهر حتی آپشن‌ها و پاداش‌های قهرمانی‌های فصل قبل و امسال و بدهی‌های بازیکنان از ۲ سال قبل را پرداخت کرد و به باشگاه لطف داشته و امیدواریم سایر اعضای کنسرسیوم هم در این راستا قدم بردارند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره صحبت با نماینده العربی برای انتقال عبدالکریم حسن و هم‌چنین مذاکره با رامین رضاییان توضیح داد: چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن به ما پیشنهاد دادند. دو باشگاه نماینده‌های خود را به ایران فرستادند و چندین باشگاه هم به ما نامه زدند. عبدالکریم هم کیفیت خوبی داشته و هم رابطه خوبی با بازیکنان و هواداران داشته است. تا الآن به آنها پاسخ منفی دادیم، اما حتی قبل از حضور در این نشست هم به باشگاه برای جذب او نامه دادند. او جمعه با من صحبت کرد و اعلام کرد که با توجه به این که هم شرایط حضور در تیم ملی قطر فراهم شده و هم خانواده‌اش از این شرایط راضی نیستند، با جدایی‌اش موافقت شود و البته این نکته را هم اذعان کرد که به قراردادش با پرسپولیس پایبند است. من هم به او گفتم که فعلا با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فعلا روی تمرینات تمرکز کند تا در خصوص این مساله بعدا صحبت کنند.

او ادامه داد: درباره رضاییان، من سعی کردم حرفه‌ای رفتار کنم و با بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند، صحبت نکنم و طبق مصاحبه مدیران باشگاه این بازیکن، او یک سال دیگر قرارداد دارد و فعلا با بازیکنی مذاکره خواهیم کرد که یا قرارداد نداشته باشد، یا رضایتنامه باشگاهش را داشته باشد و یا باشگاهش حاضر به مذاکره در خصوص آن باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط تمرینی این تیم گفت: من فکر نمی‌کردم چنین امکاناتی در اختیار ما قرار بگیرد و شرایط خوب است. اگر از زمان نقل انتقالات بگذریم، طرحی برای تعویض چمن با چمن باکیفیت‌تر داریم که آن را اجرایی خواهیم کرد.

درویش در مورد الحاقیه قرارداد بیرانوند نیز گفت: الحاقیه زمانی رخ داد که سازمان لیگ به ما اعلام کرد رقم قرارداد او ۲۰ میلیون تومان بیشتر از سقف بود و به همین دلیل به قراردادش اضافه شد و ما باید ۱۵ روز بعد از لیگ مطالباتش را پرداخت می کردیم که همین کارم انجام دادیم. کمیته تعیین وضعیت یا انضباطی اعلام می کند که فسخ قرارداد او قانونی بوده یا غیر قانونی اما ما مطابق مفاد قرارداد عمل کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار