کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور در پیامی به آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام.

کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک و شادباش می‌گوید.

بی‌گمان، تعهد و درایت جنابعالی در عرصه‌های مختلف، نویدبخش دورانی درخشان برای ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها، از جمله ورزش خواهد بود.

جامعه ورزش کشور نیز ضمن درک اهمیت موضوع همچون گذشته حضوری شایسته در انتخابات ریاست جمهوری آنهم در آستانه بازی‌های مهم المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشته و در این مقطع حساس کنونی در راستای افتخار آفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان در عرصه بین المللی، بیش از پیش نیازمند حمایت و توجه حضرتعالی به عنوان رئیس جمهوری دلسوخته و منتخب مردم است.

حال که کمتر از بیست روز دیگر تا آغاز بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان "بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس" و حضور شایسته کاروان ورزشی کشورمان که با نام "خادم الرضا (ع) " و با شعار "صلح برای کودکان" مزین می‌باشد، زمان باقی نمانده است، بدون تردید حضور جنابعالی در میان اعضای کاروان اعزامی به

این میدان مهم، می‌تواند قوت قلبی برای مسئولین و قهرمانان ورزش کشور بخصوص کادر سرپرستی، کادرفنی و ملیپوشان عزیز بوده و زمینه ساز موفقیت کاروان اعزامی و دلگرمی آنها در این رویداد بزرگ را فراهم نماید.

کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای حضرتعالی جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا رضای خداوند متعال، مقام معظم رهبری و مردم در آنست، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل سازنده با دولت محترم در راستای ارتقای سطح ورزش کشور اعلام می‌دارد.

با احترام

کمیته ملی المپیک و جامعه ورزش کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار