نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع ورزشکاران ناشنوا گفت: از همین امروز پیگیر مشکلات این عزیزان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه ورزشکاران ناشنوا درباره جوایز آن ها اظهار کرد: این مسئله باید در مجلس شورای اسلامی و با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد که آیا امکان برابر شدن جوایز ورزشکاران ناشنوا با ورزشکاران معلول وجود دارد یا خیر، گفت: البته ما هر کاری که از دستمان بر آید برای حمایت از ورزشکاران ناشنوا انجام خواهیم داد تا بتوانیم حقوق برابر برای این عزیزان در نظر بگیریم،  ولی در حال‌ حاضر این که بگویم جوایز در این دوره از رقابت‌ها به طور برابردر نظر گرفته خواهد شد یا خیر نمی‌توانم به این مساله  تاکید کنم زیرا نیاز به بررسی‌های لازم دارد که بعد از مصوب شدن قطعا آن را اعلام خواهیم کرد.

او افزود: ما خواهان بازنگری در قوانین و اشل پرداختی صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان هستیم و امیدواریم که این صندوق همانند سایر قهرمانان و کسانی که موفق به کسب مدال می‌شوند از اشل پرداختی خوبی برخوردار شوند.

مسعود پزشکیان گفت: نگاه خاص و ویژه ای به ورزش ناشنوایان داریم. ورزش برای سلامت روح، اخلاق و جسم است. باید جامعه را به سمتی سوق داد تا ورزش را جزء اولویت خود قرار دهد. ورزش باعث می شود روحیه مقاومت افراد افزایش یابد. امروز آمدیم تا با مشکلات ورزشکاران ناشنوا آشنا شویم و تمام تلاشمان را به کارگیریم تا مشکلات بودجه ای و امکاناتی ورزشکاران ناشنوا برطرف شود.

نائب رئیس مجلس افزود: از شما ملی پوشان می خواهم در این میدان بزرگ تمام تلاش خود را برای موفقیت ایران انجام دهید از امروز پیگیر مشکلات شما هستم تا ورزش ناشنوایان با ورزش معلولان یکسان شود.

 

انتهای پیام/

 

نایب رئیس مجلس در جمع ورزشکاران ناشنوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار