ورزشکاران ، قهرمانان و مسئولان ورزشی از دقایق اولیه آغاز به کار صندوق اخذ رای در ورزشگاه شیرودی حاضر شدند.

 جامعه ورزش کشور همانند دور اول انتخابات ریاست جمهوری با حضور پای وصندوق رای در ورزشگاه شیرودی حاضر شدند تا حماسه ای دیگر خلق کنند.

امروز جمعه همچون هفته گذشته جامعه ورزش با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی تهران در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند.

صندوق سیار در ورزشگاه شهید شیرودی از ساعت ۹ تا ١٢ مستقر خواهد شد.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شده که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دو انتخابات راه یافتند.

در این مرحله آقایان مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند. رای‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود.

در این مرحله هر یک از نامزد‌ها حتی یک رای بیشتر کسب کند پیروز انتخابات خواهد بود.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان: مطالبه جامعه ورزشی از دولت آینده چیست؟ 

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: مطالبه جامعه ورزشی از دولت آینده چیست؟ إن شاء الله نتیجه انتخابات به خیر و صلاح مردم باشد.

به گفته وی مطالبه جامعه ورزش از دولت آینده این است که برنامه هایش روی ریل اصلی ادامه یابد 

به گفته وی توقع جامعه ورزش توقع بالایی نیست.

جلیلیان: به منظور استحکام مواضع نظام در انتخابات حاضر شدیم

فرهاد جلیلیان نایب رییس هیات کاراته استان تهران نیز گفت: همراه جمعی از اعضای هیات کاراته استان تهران به منظور استحکام مواضع سیاسی کشور، به فرموده رهبر انقلاب در انتخابات حاضر شدیم.

عزیزیان: باید آینده ایران را خودمان رقم بزنیم

سعید عزیزیان دروازبان اسبق سرخابی‌ها گفت: برای کشور عزیزمان ایران امروز آمدیم و به قولی در کار خیر باید پیشی بگیریم و من هم سعی کردم که در اولین فرصت در انتخابات شرکت کنم که ان‌شالله بتوانیم آینده ایران را خودمان رقم بزنیم با رئیس جمهور خوبی که انتخاب می‌شود.

حجی: رئیس جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون تری‌اتلون (سه‌گانه) گفت: شهید رئیسی گام خوبی برای رشد ورزش برداشت. از ورزشکاران می‌خواهم به میدان بیایند و سهل‌انگاری نکنند.

ماجدی: دم ورزشکاران گرم که پای انقلاب هستند

میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: وظیفه ورزشکاران و تمام مردم است که در انتخابات شرکت کنند. باید بگویم دم ورزشکاران گرم که پای این انقلاب و این نظام ایستاده‌اند. قطعا برنده واقعی این انتخابات مردم هستند.

وی افزود: هرکسی که رئیس جمهور شد باید بداند با مشکلات و درخواست‌های زیادی از جامعه ورزش روبه‌رو خواهد شد و باید پاسخگو باشد.

خبیری: حضور در انتخابات برای همه یک تکلیف است

حسین خبیری مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران نیز گفت: انتخابات برای همه ما یک تکلیف است و وظیفه مردم است که برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند آن‌هم با انتخاب یک فرد اصلح.

وی افزود: تصمیم گرفتیم همانند دور نخست انتخابات و مجلس شورای اسلامی شعبه اخذ رای برای ورزشکاران، قهرمانان و مسئولین ورزشی را ورزشگاه شهید شیرودی قرار دهیم.

خبیری یادآور شد: رئیس جمهور باید توجه بیشتری به قهرمانان داشته باشد. آنها در میادین بین‌المللی پرچم کشور ما را به اهتزار در می‌آوردند و باید بدون دغدغه خود را برای مسابقات آماده کنند. از طرفی نیز باید فضا را آماده کنند تا بخش خصوصی نیز حضور فعال‌تری در ورزش داشته باشد.

داوری: جامعه ورزش همیشه برای اعتلای پرچم ایران تلاش کرده است

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال که به همراه اعضای تیم جوانان در ورزشگاه شهید شیرودی تهران حضور پیدا کرده بود نیز گفت: یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی می‌داریم. یکی از مصادیق بسیار مهمی که وجود دارد بیشتر اعضای تیم جوانان رای اولی هستند و بچه‌ها مشتاقانه امروز در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی افزود: جامعه ورزش همانطور که نشان داد در اعتلای پرچم تلاش می‌کند در چنین میادینی همچون انتخابات نیز حضور پرشوری دارند. به هر حال همه جنگه‌ها، سخت‌افزاری نیست، بعضی جنگ‌ها مثل ورزش بدون جنگ، پرچم یک کشور به اهتزاز در می‌آید.

داوری تصریح کرد: امیدوارم رئیس جمهور آینده مانند شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و بتوانند مشکلات زیر ساختی ورزش را بر طرف کنند و امیدوارم حال دل مردم خوش باشد و اتفاقات خوبی برای مردم بیافتد.

ورزشکاران رشته‌های مختلف در ساعات اولیه در سالن شهید افراسیابی رای خود را در  صندوق اخذ آراء ویژه ورزشکاران انداختند.

حضور ورزشکاران رشته های مختلف

جوادی: انتظار جامعه ورزش امتداد سیاست رئیس جمهور شهید در ورزش است

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز گفت: این هفته نسبت به هفته گذشته شاهد حضور پرشورتر ورزشکاران، چهره‌های ورزشی، پیشکسوتان و به خصوص پیشکستوتان باشگاه پرسپولیس هستیم که خیلی خوشحالم.

وی افزود: انتظارات ورزشی‌ها، جامعه ورزش، مربیان، داوران، باشگاه‌داران یک نکته بیشتر نیست و آن هم با توجه به رضایت‌بخشی که ما داریم می‌بینیم امتداد و ادامه سیاست رئیس جمهور شهید است. تکمیل زیرساخت‌های ورزشیف رسیدگی به ورزشکاران، برگزاری مراسم‌های تجلیل از قهرمانان، برگزاری شورای عالی ورزش با حضور شخص رئیس جمهور، ادامه سیاست‌هایی طرح آمایش و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها به نفع مردم که سرخابی بعد از ۳۰ سال انجام شد، اینها مواردی است که انتظار می‌رود رئیس جمهور بعدی هم دنبال کنند.

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان در قرقیزستان پای صندوق رای رفتند.

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان در قرقیزستان

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان در قرقیزستان

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان در قرقیزستان

میرجلیلی: جامعه ورزش با میدان انتخابات آشنا است

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در حاشیه حضورش در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: جامعه ورزش با میدان انتخابات آشنا است. این میدان برای جامعه ورزش یک میدان مسابقه است و امروز فینال مسابقه است. جامعه ورزش همانند دیگر اقشار یک ملت و یک ضربان، شدند و یک تیم و یک ید واحده که ان‌شالله روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند و باعث عزت و سربلندی ایران شوند.

وی تصریح کرد: این حضور و وفاق ملی که ورزشکاران وفادار برای ایران قوی هستند و امروز پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در سالن شهید افراسیابی شهید شیرودی تهران، حضور پیدا کردند که نشان دهند ایران همیشه پیروز است. امیدوارم که رئیس جمهور بعدی نگاه ویژه به ورزش داشته باشد.

میرجلیلی در خصوص انتظار جامعه ورزشی از رئیس جمهور آینده گفت: ورزشکار نباید در حوزه ورزش، مسکن و بیمه دغدغه داشته باشد و اگر این دغدغه رفع شود با یک آرامش و اطمینان می‌توانند در سکوی قهرمانی قرار بگیرند و حماسه خلق کنند.

پسندیده: هدف جامعه ورزش برای حضور در انتخابات، نقش‌آفرینی در انتخاب اصلح است

علیرضا پسندیده، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش و جوانان، امروز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برای شرکت در انتخابات قوه مجریه کشورشان حاضر شدند. هدف جامعه ورزش و جوانان از حضور پرشورشان در این انتخابات، نقش‌آفرینی در انتخاب رئیس جمهور اصلح است.

وی یادآور شد: انتظار داریم رئیس جمهور آینده با در نظر گرفتن حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات، به جامعه ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

اسبقیان: ورزشکاران و قهرمانان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

سیدمحمد شروین اسبقیان در حاشیه برگزاری مراسم انتخابات در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در همان ساعات اولیه قهرمانان پرافتخار ورزش کشور در فدراسیون‌های ورزشی به همراه مدیران و روسای فدراسیون‌ها در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و این نشان از اتحاد و انسجام ملی در ورزش کشور است.

وی افزود: آمریکای جهانخوار و سردم‌داران استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک‌کش اسرائیل باید بدانند مردم ایران اسلامی و به ویژه ورزشکاران و قهرمانان پای آرمان‌های نظام و انقلاب و به ویژه شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ایستاده‌اند.

چگینی: جامعه ورزش دوشادوش مردم در انتخابات حضور دارند

افشین هادی چگینی، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی: از وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم که برای چندمین بار، ورزشگاه شهید شیرودی را برای حضور پرشور و حماسه آفرینی جامعه ورزش و جوانان در انتخابات در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان امروز نیز همچون تمامی رویدادها دوشادوش مردم کشورشان حضور دارند و در انتخابات ریاست جمهور حاضر شدند.

اینچه‌درگاهی: خدا را شکر شاهد حضور پرشور جامعه ورزش هستیم

زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خدا را شکر شاهد حضور پرنشاط جامعه ورزش در انتخابات هستیم. امیدوارم این نشاط باعث شود تا بهترین نتیجه برای انتخاب صورت بگیرد.

وی افزود: به عنوان یک فرد ورزشی از رئیس جمهور توقع دارم که شایسته سالاری را فراموش نکند.

صدیقی: خوشحالم امروز به پای صندوق رای آمده‌ام

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو گفت: خوشحالم امروز به اتفاق اعضای تیم ملی ووشو به پای صندوق‌های رای آماده‌ایم تا بتوانیم ادای دین کنیم. خدا را شکر استقبال خوبی از دور دوم انتخابات شده است که امیدوار هستم فرد اصلح انتخاب شود.

مهدی‌زاده: امیدوارم رئیس جمهور جدید در مسیر ایران قوی گام بردارد

امیر مهدی‌زاده کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: امیدواریم رئیس جمهور جدید در مسیر ایران قوی، ورزش قوی قدم بردارد و فرمایشات رهبری (ره)  را عملی کند.

مناف هاشمی: خانواده ورزش مانند همیشه حضور پرشوری دارند

سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در خصوص حضور خانواده ورزش در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشبختانه خانواده ورزش مثل همیشه در انتخابات حضور پرشوری دارند و امیدوارم هرکسی که مردم انتخاب کردند بهترین برنامه و نتیجه را بگیرد.

خلیلی: این بار انتخابات پرشورتر بود

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: خوشحالم که توفیق شد در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یابم و رای خودم را به صندوق انداختم. این دفعه پرشورتر بود و امیدوارم که رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند که بتواند حال مردم خوب باشد و با انتخاب رئیس جمهور پرقدرت‌تر در عرصه‌های مختلف ورزشی حضور یابیم.

وی تصریح کرد: آن چیزی که در حوزه همگانی مهم است آن است که ۸۵ میلیون ایرانی بتوانند به راحتی ورزش کنند و ورزش در دسترس همه باشد، یعنی اصل سوم قانون اساسی را در جامعه پیاده کنیم و کل کشورمان بتواند از ورزش استفاده کنند و فعالیت بدنی داشته باشند.

شعبانی‌بهار: مردم ما همچنان وابسته به نظام و انقلاب هستند

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: جمعیت قابل مقایسه با هفته قبل نیست و انتخابات به قول ورزشی‌ها به دور نهایی رسیده است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند که که هر کسی این انقلاب را دوست دارد باید شرکت کند. 

وی افزود: حضور پرتعداد مردم در انتخابات نیز پیامش این است که مردم وابسته به نظام و انقلاب هستند و ان‌شالله این حضور باعث شود نظام مقدس ما نسبت به گذشته پویاتر شود.

شعبانی‌بهار یادآور شد: جامعه ورزش مانند همه اقشار حضورش را دوباره نشان داد و امروز هم وظیفه خودش را نشان داد و امیدوارم انتخاب شایسته‌ای باشد برای آبادنی کشورمان. جامعه ورزش انتظاراتی دارند که رئیس جمهور باید با مسایل ورزشی آشنا باشد و حمایت جدی خودش را از ورزش و قهرمانان داشته باشد

هروی: امیدورام با حضور حداکثری، اصلح‌ترین انتخاب شود

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته گفت: خدارا شاکریم که دوباره ورزشکاران کشورمان از ابتدای ساعت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کردند. امیدوارم با حضور حداکثری مردم،‌اصلح‌ترین انتخاب شود.

آغاز سفر ورزشی بانوان رکابزن ایرانی از تهران به استانبول از پای صندوق رای

مینا مولایی و ملیحه عدالتیان از رکابزنان هیات دوچرخه سواری استان تهران پس از شرکت در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری سفر ورزشی خود با دوچرخه به سمت کشور ترکیه را آغاز کردند.

رحمانی: این انتخابات در سرنوشت ما تاثیر بسزایی دارد

مژگان رحمانی مدال‌آور ۶ دوره از رقابت‌های جهانی دارت و تنها لژیونر دارت ایران گفت: به طور قطع این انتخابات در سرنوشت ما تاثیر بسزایی دارد و خوشحالم که من نیز در کنار سایر ورزشکاران به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش کشور قادرم در تعیین سرنوشت خویش سهیم باشم.

منصوریان: با حضورمان سرنوشت کشورمان را رقم خواهیم زد

سهیلا منصوریان عضو تیم ملی ووشو گفت:: امروز حضور پیدا کردیم که سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم. ان‌اشالله فردی که می‌تواند در سرنوشت کشور عزیزمان تاثیرگذار باشد پیروز میدان شود.

حضور جوانان والیبالیست دختر ایران پای صندوق رای در چین

اعضای تیم والیبال جوانان دختر ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین شده‌اند پای صندوق دومین دور رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و به رئیس جمهور منتخب خود رای دادند.

ملی‌پوشان کشور ساعت ۹:۳۰ روز جمعه ۱۵ تیرماه از ژیانگمن راهی گوانژو شدند تا در کنسولگری ایران به رئیس جمهور منتخب خود رای دهند.

باران‌چشمه: مردم می‌دانند که در تعیین سرنوشت کشورمان تاثیرگذار هستند

مهرعلی باران‌چشمه رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: امروز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با شور و ذوق وصف‌ناپذیر و بهتر از مرحله گذشته در حال برگزاری است، برای اینکه مردم حس می‌کنند در تعیین سرنوشت کشورشان تاثیرگذار هستند؛ بنابراین این حضور بیانگر آن است که مطالبات مردم از دولت مطالبات به حق و زیادی است و باید توجه کنند. 

وی تصریح کرد: امیدوارم خواسته‌های مردم محقق شود. مردم در بحث معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حرف‌هایی دارند که باید شنیده شود و به همه آنها جامعه عمل پوشانده شود. ما زمانی می‌توانیم یک کشور آباد داشته باشیم که دولت در کنار ملت و برای ملت باشد.

باران‌چشمه یادآور شد: ورزش همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را می‌تواند تحت‌الشعاع قرار دهد. وقتی که یک تیم قهرمان جهان و المپیک می‌شود، شور و حال وصف‌ناپذیری در کشور ایجاد می‌شود و باعث عزتمندی می‌شود. 

اورسجی: خوشحالم جزئی از جامعه پرافتخار ورزش کشورم هستم

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی گفت: خدا را شاکرم که بنده به عنوان یکی از اعضای جامعه ورزش در دور دوم انتخابات همچون همه اقشار جامعه حضور یافتم. ورزشکاران همیشه در همه جا چه مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعالی  دارند و به عنوان یکی از پایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند که ضمن مدال‌آوری در تمام مسایل اجتماعی هم حضور فعالی دارند و من هم خوشحالم که در جامعه ورزش کشور حضور دارم.

عزیزی: دور دوم انتخابات پرشورتر است

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس گفت: انتخابات دور دوم به نظرم پرشورتر بود و ان‌شاالله که اتفاق خوبی باشد و آحاد مردم شرکت کنند. حضور خیلی مهم است که همه بیایند که یک اتفاق خوب برای کشورمان رقم بخورد و رئیس جمهور بعدی متعهدتر برای ایرانی آباد تلاش کند.

مظلومی: ورزشی‌ها همگام با ملت پای کار هستند

پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما ورزشی‌ها همگام با ملت که پای کار هستند در انتخابات شرکت کردیم. ورزشی‌ها توقعاتی دارند که رسیدگی شود و کسی که رای می‌آود باید به مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی افزود: در زیرساخت‌های ورزشی با توجه به جمعیت کشور، کمبود داریم. در آستانه المپیک بودجه ورزش ما باید بیشتر توجه شود. برخی کشورها برای آنکه پرچم کشورشان در المپیک به اهتزاز در آید میلیاردها دلار خرج می‌کنند. ان‌شاالله مردم فرد اصلح را انتخاب کنند و توقع دارم که رییس جمهور منتخب به درد دل ورزشکاران و پیشکسوتان رسیدگی کند همان کاری که شهید رئیسی انجام داد.

ناطق نوری: ورزشی‌ها همسو با مردم در فینال انتخاباتی حضور دارند

عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: خوشحال هستم جامعه ورزش همسو با دیگر اقشار مردم در این فینال انتخاباتی حضور دارند. ان‌شاالله نتیجه به نفع ورزشکاران ومردم رقم بخورد و در چهار سال آینده نیز ورزش کشور رشد خود را ادامه دهد.

ایلکا: امیدوارم منتخب مردم توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد

علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی گفت: مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات دارد تا ان‌شاالله فرد اصلح انتخاب شود و امیدوارم منتخب مردم ایران توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

نبی: امیدوارم رئیس جمهور آینده مطالبات خانواده ورزش را ببیند

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ خانواده ورزش مطالبات زیادی دارد که امیدوارم رئیس جمهور آینده به این موضوع توجه کند و آنها را ببیند.

محمدمهدی نبی اظهار داشت: قاعدتا جامعه ورزش مطالباتی دارد که نیازمند این است در انتخابات نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند و مشارکت کنند. امیدوار هستیم رئیس جمهور در خصوص مطالبات جامعه ورزش ترتیب اثر دهد. البته در این مدتی که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش مشغول به کار بود ورزش رونق خوبی پیدا کرد و برای حضور هرچه بهتر ورزشکاران در میادین بین‌المللی تلاش‌های زیادی انجام شد.

 
 

در حال تکمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار