مربی سابق دروازه بانان پرسپولیس گفت: اگر بیرانوند به پرسپولیس برگردد، رفتارش اپیدمی می‌شود و بازیکنان دیگر هم چنین کاری می‌کنند.

سعید عزیزیان مربی سابق دروازه بانان پرسپولیس درباره  اینکه به نظرش علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برگردد یا نه! گفت: اگر بیرانوند بخواهد به پرسپولیس برگردد رفتارش اپیدمی می شود و  سال های بعد هم بازیکنان دیگر هم چنین کاری می کنند.  این گلر  با این کاری که کرد،خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده است .  همچنین من شنیدم او مبلغ بالایی را برای بازگشت به پرسپولیس درخواست کرده است. سایر بازکنان  هم همانند بیرانوند عمل می کنند و می گویند ما پول بیشتری می خواهیم و اگر به ما ندهید از پرسپولیس می رویم. به نظرم اگر باشگاه اجازه بدهد که بیرانوند برگردد همه چیز بهم می ریزد. به طور کلی نباید اجازه داد رفتار بیرانوند اپیدمی شود. 

او افزود: اکثر قشر جامعه ما از لحاظ مالی ضعیف هستند اما بازیکنی می آید و در یک سال 60 میلیارد می گیرد. این بازیکن  باید به فکر قشر ضعیف هم باشد و کمک کند و یا  پول کمتری بگیرد. کسی که به عشق پرسپولیس می آید و بازی می کند باید بداند که هواداران تعصب و غیرت به تیم خود دارند. من زمانی که بازی می کردم یادم می آید که برخی از  هواداران زمانی که تیم پرسپولیس می باخت سکته می کرد ند و وقتی تیمشان می برد شادمان می شدند. من یک عمو داشتم که طرفدار تیم پرسپولیس بود و زمانی که پرسپولیس می باخت وقتی به خانه می آمد همه دنبال سوراخ موش بودند اما زمانی که پرسپولیس برنده می شد با گل و شیرینی به خانه می آمد. ما طرفداران این جوری در پرسپولیس داریم که فوتبال دوست دارند. باید بازیکنان یک مقدار به فکر هواداران باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
حرفتون پر از حسادت و بغض بود این چه درخواستی که به عشق پرسپولیس باید کم بگیرن ، فوتبال حرفه ، کار حرفه ای و پول میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
این بابا کیه اینقدر گندش می کنید ؟
آخرین اخبار