مدیر برنامه‌های کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال شکایت او از باشگاه استقلال و تعیین ضرب‌الاجل برای این باشگاه را تکذیب کرد.

 طاهر سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز مطلبی به نقل از من روی برخی سایت‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه در گفت‌وگو با سایت «کل‌العراق» متذکر شده بودم که اگر مسئولان استقلال تا امشب وضعیت کرار را مشخص نکنند و به تعهدات مالی خود عمل نکنند از باشگاه به کمیته انضباطی فیفا شکایت خواهیم کرد. باید تصریح کنم هرگز چنین حرفی نزدم.  

مدیر برنامه‌های جاسم کرار اضافه کرد: خبرنگاران ایرانی هم در این باره از من پرسیده‌اند و من صراحتاً پاسخ دادم شکایتی در کار نیست. مسئولان استقلال هم در تلاشند تا این موضوع در اسرع وقت حل و فصل شود. پرداخت نشدن حقوق کرار اشتباه اداری بود و با مساعدت افشارزاده این اشتباه برطرف خواهد شد.   

سعیدی با تاکید براینکه شکایتی از استقلال به فیفا یا هیچ نهاد دیگری ارائه نخواهد کرد، توضیح داد: نمی‌دانم به چه دلیل چنین مطالب کذبی از ما نقل می‌شود در حالی که داریم مشکلات کرار را در خانواده استقلال حل می‌کنیم. ما در نظر نداریم شکایتی از باشگاه استقلال تنظیم کنیم و به هرحال مطلب آن سایت عراقی را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار