عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور کلی سرمربی تیم نظر نهایی خود را در خصوص آخرین وضعیت کرار اعلام خواهم کرد.

حرف آخر در مورد کرار را مظلومی می‌زند

عباس کردنوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه امروز کرار گفت: مشکلی دراین زمینه وجود ندارد و طرفین باید صحبت‌های لازم را انجام دهند و نظرنهایی را باید مظلومی در برابر کراربدهد.

وی ادامه داد: هیات مدیره صبحت‌های لازم را انجام می‌دهد و یک تصمیم قطعی در مورد کرار خواهیم گرفت. به طور کلی قبول دارم که کرار بی انضباطی کرده و بزرگترین بازی مقابل پرسپولیس را غایب بوده است اما وقتی بازی را دیدم  جای خالی کرار را در زمین مسابقه حس کردم. اما قطعا صحبت‌هایی را انجام و این مسئله باید در هیات مدیره نیز بررسی شود اعضای هیات مدیره نظرات خود را ارائه دهند.

وی در مورد اینکه قرار داد کرار یک میلیارد و دویست میلیون اعلام شده اما کرار گفته قرار دادم یک میلیارد و چهارصد میلیون است توضیح داد: من در ریز قرار داد کرار نبودم و ا ین سوال را باید از مسئولانی که با وی توافق کرده‌اند بپرسید.

وی در خصوص اینکه کرار قبل از ترک در دو اعلام کرده 30 درصد قرار دادش را می‌خواهد گفت: به نظر من 30 درصد به کرار پرداخت شده و من جای سرمربی استقلال نیستم که نظر بدهم اما فعلا در نظر داریم طی دو، سه روز پیش رو در مورد کرار تصمیم جدی بگیریم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار