مدیرعامل باشگاه استقلال، اتفاقات فولادشهر را اجحاف در حق پرسپولیس دانست و از رقیب سنتی آبی‌ها حمایت کرد. وی همچنین از روشن شدن وضعیت جاسم کرار در جلسه فردای استقلال خبر داد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متاسفانه در دیدار ذوب آهن و پرسپولیس بازهم اشتباهات داوری به ضرر شاگردان برانکو تمام شد. با این اتفاقات شیرازه فوتبال از هم می‌پاشد. فرقی نمی‌کند استقلال، پرسپولیس یا سپاهان، در حق هر تیمی که احجاف شود، دودش به چشم فوتبال ما می‌رود. این چیزها مردم را از فوتبال زده می‌‌کند.

وی با تاکید براینکه اشتباهات داوری سهوی است و تعمدی در کار داوران فوتبال ایران وجود ندارد، اضافه کرد: هواداران پرشور فوتبال در هر استان و شهری حضور دارند و نباید با احساسات آن‌ها بازی شود. من صراحتاً از پرسپولیس در این موقعیت حمایت می‌کنم.  

مدیرعامل استقلال درباره جلسه فردای این باشگاه با موضوع رسیدگی به مشکلات کرار جاسم، هافبک عراقی این تیم گفت: فردا با حضور اعضای هیات مدیره استقلال و مظلومی جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و با در نظر گرفتن همه جوانب، به موضوع کرار رسیدگی خواهیم کرد تا درباره وضعیت این بازیکن به جمع‌بندی نهایی برسیم.  

افشارزاده درباره بازدید امروزش از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها توضیح داد: نمایشگاه مطبوعات، رویداد فرهنگی عظیمی است و امیدوارم معاونت محترم مطبوعاتی وزارت ارشاد، بتواند با برپایی این نمایشگاه به اهداف خود برسد. امروز با توجه به اینکه نخستین روز برپایی نمایشگاه بود، استقبال زیادی از آن نشد اما فکر می‌کنم در روزهای آینده جمعیت بیشتری به مصلای امام خمینی (ره) برای بازدید از نمایشگاه بیایند. به هرحال این اتفاق فرخنده را به اهالی رسانه ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم همواره با نگاهی جامع  وبی‌طرفانه و پرهیز از جانبداری به رسالت خود عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار