مدیرعامل استقلال با تمجید از بازی خوب شاگردان مظلومی برابر فولاد خوزستان، اظهار امیدواری کرد هافبک عراقی این تیم به حرف‌های مثبتی که درباره استقلال و مسئولانش زده، پایبند باشد.

افشارزاده: برد استقلال پیشکش هواداران/ امیدوارم کرار به حرف‌هایش پایبند باشد
بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال که در آذربایجان به سر می‌برد با اشاره به پیروزی تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان، به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از همه بچه‌ها متشکرم که خوب بازی کردند. پس از بازی حساس دربی، امروز بازیکنان استقلال بازی بسیار خوبی در جام حذفی به نمایش گذاشتند و با برد برابر تیم خوب فولاد یک قدم دیگر به فتح جام حذفی نزدیک شدند. من از باکو لحظه به لحظه، تلفنی در جریان اتفاقات بازی بودم و در 90 دقیقه با هیجان سرنوشت بازی را تعقیب می‌کردم.  

مدیرعامل استقلال با تمجید از تصمیمات کادرفنی این تیم در بازی برابر فولاد، اضافه کرد: از مظلومی، پورحیدری و همه تماشاگرانی که در یک روز غیرتعطیل خود را به ورزشگاه آزادی رساندند و تیم را حمایت کردند، تشکر می‌کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. امیدوارم بچه‌ها با بازی‌های خوب در لیگ برتر به صدرنشینی خود ادامه دهند و این بهترین هدیه برای قدرشناسی از تک تک هواداران خوب و فهیم استقلال است.  

وی درباره اظهارات کرار جاسم که گفته بود افشارزاده را مثل پدرم می‌دانم، توضیح داد: من با همه بازیکنان استقلال رابطه صمیمانه‌ای دارم. کرار هم بازیکن استقلال است اما برخی مصاحبه‌هایش برای تیم حاشیه‌ساز شد. این مصاحبه‌ها چیزی را درست نمی‌کرد. سربلندی و موفقیت باشگاه استقلال هدف و آرزوی من است و این منافع باشگاه است که همیشه برای من در اولویت قرار داشته است.  

افشارزاده ادامه داد: استقلال نامی بزرگ است و اهانت به این باشگاه برای من خیلی سنگین است. بله من هم کرار را مثل پسرم دوست دارم و امیدوارم او به حرف‌هایی که زده عمل کند.  

مدیرعامل استقلال درباره سرنوشت کرار در این تیم گفت: انشاالله پس از بازگشت به ایران، با مظلومی جلسه‌ای درباره کرار برگزار می‌کنم تا همه جوانب را بسنجیم و در نهایت به بهترین نتیجه‌ برای استقلال و کرار برسیم. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار