بیژن شیرمرز کارگردان «من و شارمین» از ناگفته‌های تولید این اثر و آماده‌سازی نسخه اولیه آن در هفته آینده برای نمایش در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

بیژن شیرمرز نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر در حال تولید خود «من و شارمین» گفت: در حال حاضر مراحل صداگذاری، موسیقی و کامپیوتری کار با گذراندن 80 درصد در هر بخش پیش می‌رود و تا 10 روز آینده نسخه اول فیلم آماده است.

وی در ادامه  اظهار داشت: بابک اخوان صداگذاری، نوید زمردیان موسیقی و محمد کوچکی کارهای کامپیوتری را بر عهده دارند.
 
این کارگردان سینما عنوان کرد: به دلیل اکران فیلم «محمد رسول الله» و عدم تمایل به داشتن سرنوشت «قندون جهیزیه»، این فیلم را بعد از عید 95 اکران و بنابراین «من و شارمین» را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنم.

شیرمرز در خصوص روند ساخت «من و شارمین» بیان کرد: در ابتدا تهیه‌کننده «من و شارمین» فردی به نام امیرصادقی بود که در شروع کار به دلیل اختلافاتی که بین ما اتفاق افتاد، وزارت ارشاد ایشان را کنار گذاشته و یوسف صمدزاده تهیه‌کنندگی را به عهده گرفتند.

وی افزود: هزینه تولید این اثر بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون بر عهده بخش خصوصی متشکل از من و امیر شایان محمودی است که بخش عمده سرمایه را ایشان بر عهده دارند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: دختری به نام تینا به پیش‌بینی عمه خود که پیش‌‌گویی می‌کند، ایمان دارد اما ...

عوامل «من و شارمین» عبارتند از:

بازیگران:ویشکا آسایش، پزمان بازغی، مجید صالحی، سحر قریشی، گوهر خیراندیش، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن، زهره حمیدی

نویسنده و کارگردان: بیژن شیرمرز، تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، بازنویسی فیلمنامه:علیرضا کاظمی‌پور، مدیر فیلمبرداری:احمد احمدی، تدوین بهرام دهقان، صداگذاری:بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، موسیقی: نوید زمردیان، کامپیوتر و جلوه‌های ویژه: محمد کوچکی.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار